8 Reacties

3 maanden geleden

Zelfde probleem hier, ik volg!

3 maanden geleden

Pakje melk in een pakjeshouder misschien een optie? Of rietjesbeker?

3 maanden geleden

Drinkt je zoon enkel geen melk uit een beker of drinkt hij helemaal niet uit een beker? Eventueel je zoontje zelf een (rietjes)beker uit laten zoeken in de winkel?

3 maanden geleden

ja enkel geen melk uit een beker drinkt wel fristi in een brikje

3 maanden geleden

Misschien wat rigoureus maar de fles cold turkey volledig weg doen uit huis? En dan alleen een (eventueel zelf gekozen) beker nog aanbieden bij alle vormen van vocht? Onze kinderen drinken alleen water, of water met schijfjes citrien, plakjes komkommer, munt blaadjes, etc.. Hun calcium behoefte e.d. krijgen ze uit voeding.

3 maanden geleden

Hier in belgie krijgen ze lang melk. Maar vanaf 12m uit een beker maar mijn zoon wil enkel melk uit flesje. Krijgt yoghurtjes ook voor de calcium binnen te hebben

3 maanden geleden

Ik heb geen ervaring met het aanbieden van andere soorten melk. Ik geef volledig borstvoeding. Bij onze oudste 1,5 jaar gedaan. Bij onze middelste 2,5 jaar. Nu bij onze jongste net 3 weken onderweg. Koe/geiten/schapen melk vinden mijn kinderen niet lekker, vandaar dat het bij ons ook niet aangeboden wordt. Echt fles drinkers, met afgekolfde melk, waren de eerste twee ook niet. Wij zaten al vrij vlot op een silicone bekertje, die ze zelf hadden uitgekozen. Nu drinken de oudste twee nog altijd het liefste uit hun eigen gekozen mok. Inmiddels van keramiek.

3 maanden geleden

Joh, als hij de rest wel uit een beker drinkt.. Prima toch, snap het wel, lekker vertrouwd zo鈥檔 flesje:-) onze dochter ook hoor, maar ervaar het niet als een probleem 馃槄 Je kunt andere zuivel proberen , karnemelk of kefir..? Dat wil ze hier wel 馃憤馃徎