15 Reacties

één jaar geleden

Uh, ik zou het persoonlijk niet vieren met je vrienden dan. Zijn behoorlijk wat mensen 😅 en t gaat om je kindje die dag. Je kan dan beter een keer wat apart gaan doen met vrienden (zonder kindje?)

één jaar geleden

Alleen met familie, ik vind een kinderverjaardag niet iets om met vrienden te vieren, al helemaal niet met zoveel.

één jaar geleden

Als jullie op een bepaald punt allemaal kinderen hebben en jullie gaan al hun verjaardagen samen vieren, dan is het elke dag feest. 😁 Ik zou het ook intiemer houden, meer rust voor jullie ook denk ik. Je kan hen natuurlijk ook altijd vragen of ze dat verwachten dat jullie dat samen vieren?

één jaar geleden

Wij hebben ook een grote vriendengroep. 20 volwassenen. Wij zijn de laatste met een kindje (ons zoontje is kind nummer 13, de oudste is 9), maar alle kinder verjaardagen zijn altijd gevierd. Ook de eerste. Wij vieren het nu ook voor de vriendengroep. Zaterdag 6 mei voor de vriendengroep (inclusief kinderen) en zondag 7 mei (zijn verjaardag) voor opa’s, oma’s en oom.

één jaar geleden

Wij hebben besloten alleen 1 vriend uit te nodigen (is elke week bij ons en een soort oom van onze zoon) en verder wat familie. Willen het nog klein houden, omdat het anders voor de kleine ook niet leuk is!

één jaar geleden

Ja hier ook alleen familie en de vrienden die de kindjes heel regelmatig zien (3 of 4, meer niet). Anders veeel te druk

één jaar geleden

Wij nodigen vrienden altijd vrijblijvend uit. We geven altijd aan dat ze zich niet verplicht moeten voelen. Uiteindelijk is minder dan de helft langs gekomen en dat was prima. Misschien moet je het op zondag ochtend vieren, dan is iedereen brak en slaan ze over ;-)

één jaar geleden

Wij zijn ook de eerste met een baby. We nodigen in de middag familie uit en vrienden voornamelijk eind middag/begin avond. We zullen dan barbecuen en ondertussen gaat het feest door. Tot onze zoon op bed ligt is verjaardag voor hem. 😂 Daarna gaan wij ook één jaar van papa en mama zijn vieren .😝 We vieren toch al een feestje voor hem. Eten en drinken is er ook al dus waarom niet gezellig met vrienden in de avond? Dit doen we namelijk sinds we ouders zijn bijna nooit meer, dus maken we zeker gebruik van de gelegenheid.

één jaar geleden

Je kan het misschien ook pijlen in je vriendengroep. Misschien dat er een paar het serieus kunnen en willen vieren toch. En anders even goede vrienden als ze allemaal afhaken.

één jaar geleden

Wij doen het alleen voor familie (zijn opa, oma’s en ooms en tantes) en niet voor vrienden. Hij wordt 1, heeft er niks aan als het zo druk is en daarnaast zijn de helft ook gewoon vreemden voor hem gezien hij die niet regelmatig ziet. Volgend jaar als hij 2 wordt nodigen we wat dichten vrienden uit, die hij vaak ziet en weleens op hem passen maar voor nu is dit prima

één jaar geleden

Ja ik zou het met familie doen en goede vrienden kan je evt vragen? Beetje afhankelijk of je het groot of klein gaat houden en zoals je zegt ; zij zijn meer van 't zuipen etcc...is oom leuk miss voor later in de avond? Kan je als papa & mama ook lekker losgaan met je vrienden haha

één jaar geleden

Wij hebben deels hetzelfde. Wij nodigen iedereen wel altijd uit, aan hun of ze wel of niet willen komen. Meestal komen ze toch wel eventjes.

één jaar geleden

Wij hebben hier gedeeltelijk hetzelfde. Een vriendin van mij die ook een kindje heeft komt gezellig op de koffie de dag nadat we het voor familie hebben gevierd, alle overige meiden (allemaal losse vriendinnen, dat scheelt vast ook) hebben geen kinderen dus wil daar geen verplichting van maken. Het weekend daarna vieren we het voor vrienden van (oorspronkelijk) mijn man zijn kant. Daar hebben er al heel veel kleintjes en is het beetje een traditie geworden om de 1e verjaardag te vieren.

één jaar geleden

Wij zijn zelf nog niet op het idee gekomen om de verjaardagen van onze kinderen met volwassen vrienden te vieren. Meerdere vrienden van mij doen het wel maar ik vind het pas leuk sinds mijn oudste 2 jaar is en dan ook leuk kan spelen met andere kinderen. Toen ik zelf nog geen kinderen had vond ik er echt HELEMAAL niks aan, dus ik zou de vrienden echt niet uitnodigen.

één jaar geleden

Wij hebben ook een grote familie- en vriendengroep. Bij elkaar bijna 60 personen. Wij gaan het waarschijnlijk over 2 dagen verdelen: 1 dag met familie en 1 dag met vrienden. Anders wordt het wel heel heftig voor hem, denk ik 🤭 Groot verschil is wel dat nagenoeg alle vrienden (35-50 jaar, dus wel een wat andere levensfase 😊) kinderen hebben en we ook altijd verjaardagen van de kinderen vieren. De kinderen kunnen ook goed met elkaar kunnen spelen, want ze kennen elkaar. Onze kleine vent wordt helemaal vertroeteld door ze! 🥰🤣 Als jouw vrienden hier nog helemaal niet mee bezig zijn, dan zou ik het lekker bij familie houden. Alvast een fijne verjaardag en een mooi feestje gewenst!