15 Reacties
één jaar geleden
Reactie op HannahCJ
Ze hebben bij de Action ook ovulatietesten, geen idee of ze net zo goed zij ...
Ja heb ze nu van sensitest zijn ongeveer €1,50 per stuk dus het valt wel mee en hebt het er zeker voor over. Maar weet dat ik soms ene halfjaar niet vruchtbaar kan zijn dus dan is het wel zonde… hoop zo dat het allemaal gegund gaat zijn!🤍
één jaar geleden
Ben je vorige keer natuurlijk zwanger geraakt? Ik heb geen pil meer willen nemen na mijn bevalling, mijn cyclus is wel regelmatiger geworden dan voor mijn zwangerschap.
Ik denk dat Kruitvat wel goedkope testen heeft, sommige mensen houden ook hun temperatuur bij om te zien wanneer hun ovulatie is.
Succes! 🍀
één jaar geleden
Reactie op eekhoornnnele
Ben je vorige keer natuurlijk zwanger geraakt? Ik heb geen pil meer willen ...
Hii ik ben de vorige ongepland door de pil heen zwanger geraakt! Dus dit keer extra spannend hoe lang het zou duren etc
één jaar geleden
Reactie op rw22
Hi! Ook wij gaan er weer voor. Helaas lukt het zonder behulp van Clomid nie ...
Hoop het ook enorm voor jullie!
één jaar geleden
Mijn cyclus verbeterde heel erg na de eerste zwangerschap, alsof je lichaam dan weet hoe eisprong werkt. Hoop het ook voor jou!
Om bij te houden wanneer je vruchtbaar bent mij tip: Ik zou nog even wachten met het inzetten van ovulatietesten. Thermometer op het nachtkastje leggen en elke ochtend meteen na het wakker worden meten. Dat geeft je een hoop inzicht, net als het observeren van cervixslijm. Beide bijhouden net als je menstruatie. Ik zou op die manier eerst eens weer je cyclus leren kennen.
één jaar geleden
De eerste zwangerschap is via Clomid ontstaan i.v.m. eens per 6 maanden menstruatie. De ovulatietesten werkten bij mij totaal niet, want die waren telkens negatief.
Ik had een app gevonden die mijn menstruatie bij hield en ik werd toen ook echt om de 30 dagen ongesteld. Door die app ben ik toen heel snel zwanger geworden met Clomid. Misschien is dat een idee?
Na mijn zwangerschap had ik wel een maandelijkse cyclus, maar zeer onregelmatig. Ene maand met 35 dagen, andere maand 30 dagen, dan pas weer na 37 dagen. Na 4 maanden stopte het weer dus ging ervan uit dat mijn cyclus weer was gestopt tot over 6 maanden.
Na 5 maanden pas achter gekomen dat mijn cyclus is gestopt omdat ik zwanger was, dus zomaar spontaan gebeurd. Geheel onverwachts aangezien we al hadden besproken om weer een afspraak bij de huisarts te maken voor een doorverwijzing naar de gynaecoloog om het traject weer op te starten.
Ik hield mijn ovulatie wel bij in de app, maar doordat mijn cyclus onregelmatig was elke maand had ik dus ook geen duidelijke eisprong.
Hopelijk lukt het jullie snel!
één jaar geleden
Ik zou eerst eens kijken hoe je cyclus gaat verlopen. Ik heb ook pcos, eerste kindje hulp bij gehad om zwanger te worden, bij het proberen bij het tweede kindje had ik ineens een normale cyclus en was m’n lichaam een soort van gereset leek het wel en was ik dus, waar ik super dankbaar voor ben, vlot zwanger zonder hulp. Ik gebruikte altijd een app waarin ik m’n menstruatie bijhield. Zo kon ik altijd precies zien hoelang het duurde en wanneer dus ongeveer een eisprong moet zijn (dan had ik het natuurlijk een regelmatige cyclus de tweede keer). Bij de eerste heb ik mij ook suf getest met ovulatie testen 🙈
één jaar geleden
Nou meiden vandaag positief getest🥺 zooo bizar, geen cyclus gehad maar toch blijkbaar wel een eisprong gekregen😊 schat nu rond de 3/4 weken zwanger