16 Reacties

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, smiddags probeer ik mijn rust ook te pakken en dan lig ook te draaien en te doen en kan ik niet slapen ben 7 weken zwanger

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama23

Heel herkenbaar, smiddags probeer ik mijn rust ook te pakken en dan lig ook ...
Vind het zelf ook echt frustrerend. Ook als ik midden in de nacht wakker wordt dan val ik erna zo lastig in slaap. Wat hormonen als niet kunnem doen. Bij de eerste nooit last van gehad.

4 jaar geleden

Herkenbaar! Heb er sinds een paar dagen veel last van. Eerst warm, dan koud. 1 been eruit dan weer niet.... Ik probeer voordat ik slaap stretch oefeningen te doen op bed.. en zo min mogelijk naar social media te kijken. Af en toe een potje Candy Crush kan helpen. Het wordt uiteindelijk beter in de tweede trimester (als het goed is). 馃槉

4 jaar geleden

Ja ik ook, ik lig nu al 1,5 uur in mn bed en mn ogen kunnen gewoon niet dicht voor me gevoel. Ik herken het ook niet bij mijn vorige zwangerschap

4 jaar geleden

Reactie op PowerMomma

Herkenbaar! Heb er sinds een paar dagen veel last van. Eerst warm, dan koud ...
Dat warm koud herken ik inderdaad ook wel. Lig nu ookal Weer vanaf 22u wakker.

4 jaar geleden

Dat warm koud herken ik inderdaad ook wel. Lig nu ookal Weer vanaf 22u wak ...
Jup..... ik ben net terug van mijn bezoek aan paps.. en ik ben nog klaarwakker. Was altijd een avondmens geweest, maar nu lijkt het net x100馃槄

4 jaar geleden

Reactie op PowerMomma

Jup..... ik ben net terug van mijn bezoek aan paps.. en ik ben nog klaarwak ...
Hoe gaat het bij jou nu met slapen. Ik merk dat als ik overdag dat uurtje slaap niet pak ik savonds sneller in slaap val. Wel pas rond 11u terwijl ik normaal om half tien al kon slapen. Merk wel dat ik soms dat middagdutje even nodig heb.

4 jaar geleden

Eerste zwangerschap enorm last van gehad. Denk wel tot halve wegen het 2de trimester. Heb uiteindelijk maar oordopjes gepakt. Muziek luisteren of een serie luisteren/kijken. En je rust op andere tijden proberen te pakken.

4 jaar geleden

Hoi :) bij mij is het juist andersom. Ik ben 's avonds zo moe en val vrij snel in slaap. Maar dan wordt ik heel vroeg in de ochtend klaarwakker, rond 5:00 uur, en kan vervolgens niet weer in slaap komen. Herkent dat ook iemand?

4 jaar geleden

Jep hier ook.. heb altijd al last van slapeloosheid gehad maar ik hoopte dat mn zwangerschap dat wel even zou veranderd .. nou mooi niet.. helaas geen tips voor je.. wel herkenning..

4 jaar geleden

Normaliter als ik mijn bed zie, slaap ik zowat al en dan vervolgens aan 1 stuk door tot de wekker gaat. Als ik er snachts uit moest om te plassen, kon ik daarna meteen weer in slaap vallen. Nu 5 weken + 6 dagen zwanger, en sinds 3 nachten lukt het me niet om door te slapen. Na het plassen in de nacht heb ik plafonddienst. En dat terwijl ik wel super moe ben! Bizar...

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik ben normaal van mezelf en enorme kou kleun. Afgelopen week kon ik dus niet slapen van de warmte

4 jaar geleden

Wow, het is nu kwart voor 6 鈥榮 ochtends en ik ben al vanaf 5 uur wakker. Wilde een topic gaan openen over dit onderwerp maar dat is dus niet nodig 馃槀 Moet zeggen dat ik tot nu toe met alle symptomen best wel blij ben, maakt het een beetje echter ofzo, maar die slapeloosheid kan mij echt gestolen worden 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Adriana Lena

Wow, het is nu kwart voor 6 鈥榮 ochtends en ik ben al vanaf 5 uur wakker. Wi ...
Hahaha inderdaad, precies wat je zegt. T maakt t allemaal wel echt en "voelbaar" zeg maar. Maar die slapeloosheid hoeft van mij echt niet...

4 jaar geleden

Zit daarentegen nu samen met m鈥檔 lief op de bank en word heerlijk vertroeteld. Dat is niet verkeerd 馃槉

4 jaar geleden

Ik kan inderdaad ook niet in slaap komen! S middags slaap ik ook elke dag een uurtje. Ben nu ook al wakker, omdat ik zo misselijk ben. Dus in slaap vallen ga ik niet meer..