8 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochters komen ook samen op een kamer uiteindelijk, maar ik ga een stapelbedje door me handige vader in elkaar laten knutselen wat babyproof is. Misschien ook een ideetje ter ruimte besparing:)

4 jaar geleden

Hi! Hier ook 1 slaapkamer maar ik heb een goeie slaapbank met opbergvak. Mijn meisje dus haar eigen kamertje(mijn oude slaapkamer)Ik woon in sloopwoning dus is gelukkig tijdelijk!馃崁heel veel succes!

4 jaar geleden

Het staat nu zo

4 jaar geleden

Het staat nu zo
Hoor alleen nu ivm met veiligheid dat niet beter kan met dreumes en baby zo bij elkaar 馃槪

4 jaar geleden

Hoor alleen nu ivm met veiligheid dat niet beter kan met dreumes en baby zo ...
Hoezo? Kan jouw dreumes dan al uit z'n bedje klimmen? Wij hebben onze eerste 2 op 1 kamer gehad (1,5 jr verschil) en pas toen de jongste bijna 1 was gebeurde het een keer dat z'n grote zus bij hem in bed kroop. Als het gaat om spullen naar de baby gooien kun je er ook nog een brede plank of scherm tussen de 2 bedjes zetten

4 jaar geleden

Oh ja, en onze kids droegen altijd slaapzakje. Maakt het uit bed klimmen ook een stuk lastiger 馃槄

4 jaar geleden

Gaat vooral om spullen

4 jaar geleden

Lastige situatie. Gelukkig is het tegenwoordig heel hip om klein te wonen, dus er zijn vast veel slimme oplossingen te vinden. Misschien kun je inspiratie op doen bij tiny houses? Ook ikea heeft vaak voorbeelden van hoe je optimaal gebruik kunt maken van een kleine ruimte. En ik zou de andere ruimtes in je huis ook gebruiken. Een kledingkast kan bijvoorbeeld best in de gang, de woonkamer of de badkamer staan.