10 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben 1 al van de geboorte, gaat overal mee naartoe als hij gaat logeren . Doet goed zijn ding 😃

één jaar geleden

Ja, heel fijn! Al 1,5 jaar altijd in zijn bedje 🥰

één jaar geleden

Wij ook sinds de geboorte grote fan. Echt een van de beste aanschaffen geweest! Gaat overal meenaartoe logeren, opvang. Hij kan niet zonder en wordt erg rustig door het geluid

één jaar geleden

Ik heb 'm gekregen, maar zou echt niet meer zonder kunnen. Of ja, mijn zoontje (1,5 jaar). Maakt voor ons het verschil van wel of niet 's nachts hoeven opstaan, want als de beer aan gaat, wordt mijn zoontje gelijk weer rustig. Ik gebruik 'm overigens zonder licht, want daar ging hij dan weer naar kijken i.p.v. verder slapen. Maar dat zal per kind verschillen.

één jaar geleden

Hier een halfjaartje geleden aangeschaft door de gebroken nachten. Nu zijn onze nachten enkel gebroken omdat het beertje plat is en we het zijn vergeten op te laden! Kan echt niet zonder!

één jaar geleden

Reactie op AnkeDC

Hier een halfjaartje geleden aangeschaft door de gebroken nachten. Nu zijn ...
Het machinetje werkt ook terwijl het aan het opladen is, echt een lifesaver! 😜 ik leg het dan gewoon op de commode

één jaar geleden

Reactie op lauraheirweg

Het machinetje werkt ook terwijl het aan het opladen is, echt een lifesaver ...
Oh goed dat ik het weet! Ik moet nu wel zeggen.. Machientje werkt ook echt wel bij mezelf. Als ik soms bij hem blijf liggen val ik meteen zelf in een roes 😂 beste powernapjes ooit!!!

één jaar geleden

Hier doet het helaas niets.. wij hebben het konijn hij vindt het een raar ding en als het geluid aangaat lijkt hij er eerder meer overstuur van te worden dan minder.

één jaar geleden

Hier terug herbruikt na moeilijkere nachten

één jaar geleden

Onze kleine kan niet zonder! Al vanaf zijn geboorte en nu inmiddels ruim anderhalf jaar verder. Alvast eentje aangeschaft voor zijn toekomstige broertje💙