11 Reacties

3 maanden geleden

Onze dochter moest ook erg wennen heeft denk ik een maandje geduurd maar nu vind ze het weer helemaal leuk

3 maanden geleden

Reactie op rianne123456

Onze dochter moest ook erg wennen heeft denk ik een maandje geduurd maar nu ...
Ah gelukkig, dat is goed om te horen. Wat een grote verandering hè voor zo’n kleintje.

3 maanden geleden

Onze dochter moest ook heel erg wennen aan de peutergroep. Zoals je al zegt: heel erg overprikkeld, erg moe en soms ook helemaal niet willen. We zijn nu 3 maanden verder en het gaat gelukkig al stukken beter

3 maanden geleden

Reactie op LLMH

Ah gelukkig, dat is goed om te horen. Wat een grote verandering hè voor zo ...
Ja dat zeker!

3 maanden geleden

Onze dochter was meteen erg enthousiast... maar we hebben haar er in augustus pas naartoe gedaan. Ook is ze veel gewend aan in de speeltuin te spelen. Ze is echt zelfstandiger nu en daardoor lekker aan het spelen daar.

3 maanden geleden

Ons zoontje van 2 jaar en 4 maanden gaat nu ook naar de peuterspeelzaal. Hij was 2x geweest en de 3e keer was hij helemaal overstuur toen ik vertelde dat we weer naar de peuterspeelzaal gingen. Hij wilde echt niet, dus maar afgezegd. Gisteren weer geprobeerd en dat ging wel. Nu heb ik een beloningskaart gemaakt. Als hij 5x naar de psz is geweest krijgt hij een cadeau. Hopelijk werkt het en vind hij het daarna gewoon leuk.😀

3 maanden geleden

Reactie op Clia

Ons zoontje van 2 jaar en 4 maanden gaat nu ook naar de peuterspeelzaal. Hi ...
Ah wat zielig, dat gaat door merg en been. Hopelijk went hij snel. Wat een goed idee, de beloningskaart. Ik ga ook nadenken of we zoiets kunnen doen.

3 maanden geleden

Mijn zoontje moest ook erg wennen in de nieuwe groep (2-4 jaar), hij huilde veel. Na ongeveer een maand ging het beter. Nu vindt hij het er weer leuk, huilt hij niet meer en gaat gewoon lekker spelen.

3 maanden geleden

Onze zoon is met zijn neus in de boter gevallen daar. Volgens mij vind hij het veel leuker dan de baby groep. Maar hij heeft ook een grotere broer en is gewend aan veel lawaai en oudere kindjes.

3 maanden geleden

Reactie op Maar92

Mijn zoontje moest ook erg wennen in de nieuwe groep (2-4 jaar), hij huilde ...
Oh dat klinkt hoopgevend 🙏🏼

3 maanden geleden

Reactie op Kahless

Onze zoon is met zijn neus in de boter gevallen daar. Volgens mij vind hij ...
Wat fijn voor jullie! 🧡