10 Reacties

4 jaar geleden

Heey! 😊 Ik vind het heeel vervelend om bh’s te dragen snachts. Het houd alles lekker bij elkaar, maar na een nachtje ruikt de bh al niet lekker meer. Ik zweet er in, het kan pijn doen… heel vervelend. Ik slaap nu met een topje wat alleen strak om mn borsten zit. Ook sport topjes zitten fijn. De voedingsbh’s die ik heb zijn van de Hema. Deze hebben geen beugel en de cups zijn ook heel fijn qua pasvorm en grootte. Overdag vind ik die het fijnst, maar snachts kies ik toch liever voor een (sport)topje 😊

4 jaar geleden

Ik heb de voedings bh van de h&m. Een die in het midden doorloopt. Lijkt op een sport bh. Heel erg blij mee, ook voor overdag

4 jaar geleden

Deze van de H&M draag ik ook wel eens in de nacht. Zitten heel fijn.

4 jaar geleden

Ik heb deze van de H&M en daar slaap ik ook mee. Zit niet strak en voelt zacht aan. Vind dit zelf fijner zitten dan topjes in de nacht.

4 jaar geleden

Voedings bh van h&m en prenatal allebei zonder beugels

4 jaar geleden

Ik draag zulke bh’s s nachts… die trek ik gewoon uit als ik voed en daarna weer aan. Zit heerlijk en de kompressen blijven goed op z’n plek zitten :)

4 jaar geleden

Ik heb sinds 3 dagen voedingsbhs van bonprix. Die zitten heerlijk voor snachts

4 jaar geleden

Bh van bressy. Zitten heerlijk en kompres blijft goed zitten

4 jaar geleden

Nacht bh van Medela! Supercomfotabel en gemakkelijk. Zonder clipje, gewoon langs de kant schuiven.