10 Reacties

4 jaar geleden

Elke dag even 15 minuten weken in afgekookt water met soda, helpt vaak al heel snel en kan geen kwaad. Succes!

4 jaar geleden

Ik heb dit toevallig op m’n teennagel 🤣 Idd badje met soda maken en daar 2x per dag 10 minuten in weken. Inmiddels ben ik bevallen en de ontsteking lijkt nu minder te worden. Misschien toch iets met zwanger zijn te maken?

4 jaar geleden

Ik heb hem toevallig vd week gewoon laten klappen door er tegen aan te duwen/prikken, geleegd’ qua oud en nu nergens meer last van :)

4 jaar geleden

Ik heb hem toevallig vd week gewoon laten klappen door er tegen aan te duwe ...
Qua pus bedoel ik ipv oud

4 jaar geleden

Beetje waterstofperoxide erop doen. Schuimt enorm (haalt de ontsteking eruit). Dat 2 tot 3 x doen op een dag. Meestal na een dag wel weg

4 jaar geleden

In een sodabadje houden. Ik heb dit laatst ook gehad en het ging bij mij helaas niet vanzelf over, toen heb ik antibiotica zalf gekregen, erg prettig het was zo weg alleen kreeg ik een compleet nieuwe nagel!

4 jaar geleden

Geen soda, maar biotex. Soda maakt de ontsteking erger is mij gezegd door de huisartsenpost. Gewoon 3 maal daags een badje met biotex maken en je zou voor s’ nachts een beetje trekzalf er op kunnen doen met een pleister erop (zolang het nog dicht is)

4 jaar geleden

Beetje sterilon er op doen.

4 jaar geleden

Reactie op Ourbabyjourney❤️

Geen soda, maar biotex. Soda maakt de ontsteking erger is mij gezegd door d ...
Inderdaad!

4 jaar geleden

Ik heb hem toevallig vd week gewoon laten klappen door er tegen aan te duwe ...
Haha hier hetzelfde. 2 dagen na de bevalling ook last van, heb het zelf open getrokken en leeg geduwd (iel, sorry voor de details). Daarna gewoon zonder pleister laten genezen, zo opgelost