5 Reacties

één jaar geleden

Mijn kleine vind juf roos / Bing / word party / cocomelon /cars gelukkig vind hij wel veel leuk als afwisseling. Tegenwoordig vind hij dus d billions helemaal leuk. Ik kon het niet kwam eigenlijk perongeluk op tv via YouTube hahah. Lastig he mijn kleine is nu 14 maanden.

één jaar geleden

Ik heb even zitten zoeken voor je, maar vind niet echt een alternatief dat er heel erg op lijkt. Juf roos heeft wel soort 'lesjes' en pretlettertjes is wel met nazeggen en dierengeluiden enzo en van zappelin heb je ook wel wat kinderprogramma's met een soort juf die dingen vertelt en liedjes zingt, maar dat is toch anders. Misschien vind ze dat leuk. Ook heb je volgens mij op Netflix wel een soortgelijk Engelstalig programma met een Nederlandse stem ingesproken. Ik vind het alleen heel irritant dat de mondbeweging dan niet klopt.

één jaar geleden

Dora lijkt mij het Nederlandse aletrnatief...

één jaar geleden

Hier is ms Rachel ook echt een hit! Wij doen dan samen ms Rachel na en heeft er echt al wat dingen van geleerd zo leuk om te zien. Helaas ook nog geen alternatief gevonden dus ik lees mee! Misschien moeten we zelf maar zo een kanaal beginnen 😂

één jaar geleden

Bij de Teletubbies zit tussendoor zo'n filmpje met een vrouw die Nederlands ingesproken is met dans en zang.