34 Reacties
3 jaar geleden
Alle respect en gezondheid toegewenst ❤️ je bent een sterke mama en je kunt dit aan, wees trots op jezelf!
3 jaar geleden
Verschrikkelijk dat je deze nare ziekte hebt gekregen en al helemaal tijdens je zwangerschap.
Ik vind het moederschap al zwaar en ik kan mij niet voorstellen hoe het moet zijn als je ook nog hier doorheen moet.
Wat een ongelooflijk sterk en moedig persoon ben jij!
Ik wens jou en je kleine al het goede toe! X
3 jaar geleden
Wat zijn jullie samen sterk!
Zelf eind mei bevallen. Bekende die ruim een maand later zwanger raakte en tegelijk dezelfde klote ziekte bleek te hebben. Van dichtbij haar proces 'meegemaakt'. Met haar en hun prachtige zoontje gaat het goed. Maar wat een pittige periode.. Zoveel emoties en zo'n andere zwangerschap..
Ik wens je dan ook alle gezondheid en geluk. Knappe vechters!
3 jaar geleden
Wow wat mega mega heftig zeg! Echt wat een ongelofelijke draagkracht heb jij. Prachtige foto en ik wens jullie veel warmte en liefde toe 💖
3 jaar geleden
Hey Felicia, ik heb je een tijdje terug (door de telefoon) ontmoet. Maar wat ben jij ongelooflijk sterk zeg! Jij zit in een ontzettend heftige situatie, maar blijft zo positief. Echt heel knap! Ik wens jou en je prachtige dochtertje heel veel sterkte en geluk. Jullie verdienen het. En mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan weet je me te vinden. Dikke knuffel
3 jaar geleden
Wat een prachtige foto!
Geen ervaring nu, maar in het verleden heel veel mensen verloren aan deze ziekte. Waaronder mijn moeder die 14 jaar lang heeft gestreden tegen een hersentumor. Ik weet van de andere kant hoeveel impact het kan hebben op een gezin.
Heel veel sterkte en gezondheid toegewenst. Mag het zonnetje snel weer voor jullie schijnen!
3 jaar geleden
Hey mama, heel veel respect voor jou en wat een onwerkelijke situatie. Je hebt zoveel meegemaakt naast je prachtige dochtertje, je bent zo sterk. Wellicht kun je dit in het algemene forum plaatsen, daar heb je een groter bereik en zullen vast ook mensen tussen zitten die hetzelfde mee hebben gemaakt of nog meemaken. Ik hoop dat je andere mama’s vindt waar je je ervaringen mee kunt uitwisselen
3 jaar geleden
Wauw, wat ongelofelijk sterk ben jij! En wat een prachtig kindje heb je!
Toevallig hebben wij twee dagen na de geboorte van ons zoontje te horen gekregen dat mijn vader kanker heeft. Dit vindt ik soms al pittig en dat is verreweg van wat jij moet meemaken. Heel veel respect voor jou. En ik wens jullie alle liefde en geluk van de wereld toe. ❤️
3 jaar geleden
Pfff heftig
Bij mij was het omgekeerd..
Augustus 2019 erg verkouden . Ik dacht dat het een gewone verkoudheid was maar het ging maar niet over dus ergens in oktober na de huisarts.. allerlei zalfjes, tabletjes, spraytjes ging het maar niet over.. in januari maar een verwijzing gevraagd na de KNO arts.. daar kon ik pas in mei terecht.. daar hebben ze een biopt genomen en een week later kwam eruit dat het een soort lymfeklierkanker was in de t-cellen..(deze horen de kankercellen tegen te houden).. in augustus 2020 gestart met chemo en oktober met bestraling.. door de chemo zou ik onvruchtbaar worden (we hadden al 3 Kids waarvan 1 sterretje) in oktober gestart met bestraling.. en juli 2021 was alles weg gelukkig.. en augustus 2021 toch zwanger geworden en inmiddels een gezond kindje van 4,5 maand....
Ik wens je al het geluk en goed toe samen met je gezinnetje💞
3 jaar geleden
Jee zou er bijna van vloeken. Wat ontzettend heftig zit met tranen in m’n ogen. Hopelijk wel een goede prognose?? Totaal niet vergelijkbaar met jouw situatie maar toen mijn baby 8 weken was gehoord dat mijn moeder kanker heeft, was heel spannend en heftig 5 voor 12 maar nu gaat het wel de goede kant op gelukkig. Dat is al heftig maar jeetje moeder want een respect voor jou. Een hele dikke knuffel en wens je alle kracht en liefde toe 🍀♥️
3 jaar geleden
Wauw, wat een reacties. Ben er een beetje van overdonderd. Dankjullie wel voor alle lieve woorden! ❤❤❤
3 jaar geleden
Reactie op Joos88
Wat zijn jullie samen sterk!
Zelf eind mei bevallen. Bekende die ruim een ...
Ah dat komt dan ook heel dichtbij hè? Wat fijn om te horen dat het goed met ze gaat! Geef ze maar n dikke pakkerd van ons 💛