14 Reacties

één jaar geleden

Geen oplossing, wel herkenning.. soms duren de dagen zoooo lang voor je gevoel.

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Behalve dat ze hier 2x 45 min slaapt in totaal vaak.

één jaar geleden

Reactie op Goudsbloem6

Heel herkenbaar. Behalve dat ze hier 2x 45 min slaapt in totaal vaak.
Hier hetzelfde

één jaar geleden

Herkenbaar. Waarschijnlijk komt het door de 7e sprong. Succes!

één jaar geleden

Hier ook. Dacht dat dat normaal was eigenlijk…? Maar pittig is t zeker! Kan je in t weekend wat meer tijd voor jezelf maken? Of een avondje voor jezelf?

één jaar geleden

Is inderdaad normaal, zeker op deze leeftijd. Het word naar mate hij wat ouder word wat beter , en dan beginnen veel aan een tweede en is het helemaal gedaan met je rust haha😱😂

één jaar geleden

Yep species hetzelfde hier....wordt het ook echt moe van..

één jaar geleden

Reactie op Limonietje

Hier ook. Dacht dat dat normaal was eigenlijk…? Maar pittig is t zeker! Kan ...
Helaas werk ik onregelmatig dus moet om het weekend werken. In de weekenden dat ik vrij ben hebben we vaak vanalles te doen. Mijn man gaat dan ook voetballen. Avondjes samen hebben we ook minder ivm onregelmatig werken. Maakt het allemaal niet makkelijker. Maar fijn om te horen dat het soort van "normaal" is en ik niet de enige ben.

één jaar geleden

Wat naar voor je dat je het zo heftig ervaart. Je vraagt niet naar tips maar ik zal er toch een geven: doe in de tijd dat hij slaapt niet de dingen die je nu doet maar dingen waar je energie uithaalt. Of om en om: 1 slaapje iets leuks, andere slaapje iets voor het huishouden. En maak de speelmomenten met je kind leuk: ga ergens naartoe waar jij ook een beetje plezier uithaalt, bijvoorbeeld een speelhoek bij een café een lekkere koffie bestellen oid. Straks met lekker weer naar de speeltuin, op de fiets,… mijn zoontje was buiten juist altijd het vrolijkste kind van de wereld, met hem werd je binnen ook knettergek. Dus ik herken het wel maar je hebt met 2,5-3 uur eigenlijk nog best veel tijd ivm veel anderen, het is zeker normaal nog om je vraag te beantwoorden. Sorry voor de ongevraagde tips maar volgens mij wordt het beter als je jezelf meer gunt, is echt niet verkeerd bedoelt 😘

één jaar geleden

Ik heb twee kleintjes en ervaar nu pas dat ik tussen 7 en 20 uur geen minuut voor mezelf heb :) Met één kind ervaarde ik dat veel minder. Mijn tip: neem als je het kunt betalen een hulp in de huishouding en pak die slaaptijd voor jezelf!

één jaar geleden

Herkenbaar, behalve dat hij niet in bed slaapt maar alleen samen. Dus we doen alles samen. Lang leve de draagzak

één jaar geleden

Dat is normaal… zelf spelen is een vaardigheid die echt nog lang op zich laat wachten en zelfs m’n kleuter nog wisselend doet. Eraan toegeven en meespelen zijn m’n tips. Huishouden komt wel als ze op bed liggen. En me-time.. wat is dat 🫣

één jaar geleden

Herkenbaar. Ik probeer de huishoudelijke dingen zoveel mogelijk samen als een spelletje te doen. Was opvouwen lekker in de mand duiken, de stofzuiger met lichtjes vindt hij prachtig, bij het koken in de kinderstoel ervoor en zelf een kommetje en lepel om mee te spelen etc.