7 Reacties

3 maanden geleden

Dit is een normaal gedrag, mijn zoon van 3,5 jaar is echt onhandelbaar. Hij gooit met alles , slaat, uitdagen.. Is een fase van hun leven waardoor ze een eigen willetje willen uitdrukken en weten niet met hun gevoelens waarheen. Ik ben soms ook zo gefrustreerd en hopeloos maar dan denk ik, binnen 10jaar roepen we heb om uit zijn kamer te komen om eens te komen eten 🫣🤣

3 maanden geleden

Bedankt voor je reactie. Dat dacht ik ook wel ergens, maar soms begin ik echt aan mezelf te twijfelen of ik de dingen wel goed aanpak. Bij andere mensen lijkt het soms allemaal vanzelf te gaan

3 maanden geleden

Reactie op Mommy-to-be-24

Bedankt voor je reactie. Dat dacht ik ook wel ergens, maar soms begin ik ec ...
Je hebt inderdaad altijd wel kindjes bij die beter luisteren maar over het al gemeen is dit echt kleuter gedrag hoor

3 maanden geleden

Mijn dochter wil nooit naar bed en luiers verschonen vind ze erg moeilijk... maar naar de wc gaan ook. Vooral ook door vermoeidheid heeft ze vaak geen zin om te luisteren

2 maanden geleden

Normaal kleutergedrag, sommige dingen kun je wel op ingaan en helpen sturen maar uiteindelijk moeten we er doorheen en de kindjes zelf ook. Opvoeden en meegaan in het ontwikkelingsproces stopt niet thuis bij de ouders.. dat proces loopt verder op school en de Opvang dus dan moeten ze daar ook mee verdergaan. Op sommige momenten zal je je peuter beter kunnen sturen dan andere en dat is volkomen normaal. Je kan niet op alles streng of negatief reageren.. en dat zouden de opvang of scholen ook moeten doen.

vorige maand

Hier exact hetzelfde. Plots heel emotioneel langs alle richtingen. Extreem lachen, extreem huilen, extreem uitdagen,… pittige periode…

vorige maand

Reactie op Carocaro

Hier exact hetzelfde. Plots heel emotioneel langs alle richtingen. Extreem ...
Ken het ook, is een ontdekking fase naar hun emoties denk ik