Hoi mama's, zoontje van bijna 2 jaar is ineens zo omgeslagen in zijn gedrag. Waren vanmiddag naar een pannenkoekenhuis dachten is leuk voor hem, kan hij lekker spelen en pannenkoek eten. Begon goed, ging in de kinderstoel zitten, vervolgens drinken besteld voor m dit wilde hij al niet, drinkt dit normaal altijd, thuis ook.. Toen de pannenkoek er was alleen maar bah zeggen en vies kijken. Wij waren ondertussen klaar met eten en ineens lijkt er een knop bij hem om te gaan toen ik vroeg of hij wilde spelen... hij zetten het op een krijsen(hele restaurant zat vol) en dit hielt niet meer op. Dan is er totaal niet tot m door te dringen. Stopte pas weer toen hij thuis in zn bed lag. Ik voel me op dat moment zo naar omdat ik het gevoel heb te falen omdat hij totaal niet luisterde. Ook schaam ik me dood omdat hij de hele boel bij elkaar gilt. Vervolgens zijn we maar gauw gaan betalen en staat mn man buiten tegen hem te schreeuwen. Ik weet gewoon niet wat ik met dit gedrag aan moet want ik durf op deze manier nergens meer heen. Heb nog een kleintje van 3 weken en had zo gehoopt op een leuke middag met zn 4en even. Maar eindstand 2 huilende kinderen in de auto een geïrriteerde man en ik heel verdrietig dat het zo gaat.