12 Reacties

één jaar geleden

Hier helemaal het zelfde :(

één jaar geleden

Reactie op Taikekevin

Hier helemaal het zelfde :(
Hoe ga jij hiermee om?

één jaar geleden

Reactie op ambervb93

Hoe ga jij hiermee om?
Moeilijk, het moet maar zeker :(

één jaar geleden

Heeft onze zoon ook een poosje gehad. Geen idee wat het was, maar het is goed gekomen!

één jaar geleden

Hier ook met kind 1, kind 2 slaapt gelukkig de hele nacht door in zijn eigen bedje. Het is niet anders, we blijven het wel gewoon proberen en leggen hem ook niet standaard bij ons in bed. Zal vast wel weer goed komen 😊

één jaar geleden

Een weekje gehad, nu weer allemaal goed, slaapt ook ineens stuk langer door... Hij heeft gewoon bij mij geslapen... Slaap ik zelf niet zo goed door, maar das beter dan niet slapen 😉

één jaar geleden

Hier ook nog, begint halverwege de nacht en dit is sinds een maand of twee. Het lijkt niet minder te worden en het breekt ons inmiddels op omdat we niet goed kunnen slapen met hem tussen ons. Hij beweegt veel, eist veel plek op die we niet echt hebben in bed 😕 We willen binnenkort beginnen met ‘slaaptrainen’ om hem toch weer in z’n eigen bed te laten slapen want dit duurt lang

één jaar geleden

Hier vannacht na wat wiegen weer in zijn eigen bedje gelegd. Ging goed. Dit heeft denk ik een week of twee geduurd al met al! Nu die nachtvoeding er nog af 🤪

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde gehad afgelopen week. Dochter is bijna 1. Eerder nooit problemen gehad met slapen, maar nu werd ze wakker en was ontroostbaar. Ze wilde absoluut niet liggen, ook niet in ons bed. Gelukkig weer helemaal voorbij! Komt vanzelf goed!

één jaar geleden

Hier al vanaf 8 maanden dit probleem ze is nu bijna 1

één jaar geleden

Hebben wij laatst ook gehad, het was ook zomaar ineens weer over! Sterkte, het is zwaar!

één jaar geleden

Hier soms in eigen bed, vaak in het mijne. Bed is heel groot dus heb er geen last van over het algemeen. Af en toe wel beetje vervelend (dat ligt meer aan het feit dar ie vaak veel wakker wordt). Vind het eigenlijk geen probleem maar heel knus en mooi, mijn baby voelt zich prettig en geborgen. Ik denk maar zo, voordat ie 18 is slaapt ie in z'n eigen bed en mis ik de tijd dat ie zo klein was♡.