12 Reacties

10 maanden geleden

ja hier ook tijdje gehad nu wil die alleen in het begin niet slapen ook is die vroeg elke dag komt ook mede door dat wij vroeg op staan

10 maanden geleden

Het is hier al sinds begin oktober zo dus ondertussen al 4 maanden in die ellende van niet willen slapen, huilen en bij ons in bed slapen. Het is behoorlijk slopend.

10 maanden geleden

Hier exact hetzelfde, net ook echt zo afschuwelijk hard krijsen... ze wilt gewoon niet in haar eigen bed slapen. Is dat grenzen aftasten?

10 maanden geleden

Reactie op eekhoornnnele

Hier exact hetzelfde, net ook echt zo afschuwelijk hard krijsen... ze wilt ...
Ja vreselijk he. Het zou kunnen, maar het kan ook gewoon weer eens een fase zijn. Nu heeft onze dochter ook vrij snel last van verlatingsangst

10 maanden geleden

Ze zit altijd recht op in bed en als ik de kamer kom binnen lopen dan pakt ze haar kussen al zo van: ik ga bij jullie slapen🤣

10 maanden geleden

Reactie op NicoleS91

Ja vreselijk he. Het zou kunnen, maar het kan ook gewoon weer eens een fase ...
Vroeger was het soms al eens gewoon wenen, nu is het echt 'mama' of 'papa' krijsen dat de buren het volgens mij kunnen horen. 🙃 Dus ook wel verlatingsangst waarschijnlijk en toch ook wel wat met onze voeten willen spelen om haar zin te krijgen 😅 Ik vind het heel moeilijk, doet toch wel pijn aan mijn hart van haar zo te horen of zien..

10 maanden geleden

Reactie op eekhoornnnele

Vroeger was het soms al eens gewoon wenen, nu is het echt 'mama' of 'papa' ...
Hier schreeuwt ze ook om papa en mama. Ik vind het ook moeilijk, voordat we haar in bed liggen zitten we beiden om de beurt even met haar. Ze wil dan even knuffelen, helaas helpt het dan niet dat ze rustig gaat slapen. Het is inderdaad krijsen, maar het houdt nu vaak vrij snel al.op als we beneden zijn. Overdag is ze ook heel aanhankelijk. Amper spelen, veel bij ons zitten, echt knuffelen en op allerlei manieren aandacht trekken. Wel lastig die enorme aanhankelijkheid vind ik. Heb nog een dochter van 7 maanden. Als ik haar aandacht geeft dan komt de oudste gelijk eraan gerend en zielig komen huilen om aandacht of ze doet haar zusje pijn (knijpen, trekken en als ze op het speelkleed ligt continu echt op haar zitten en liggen en schoppen). Lastige periode😪

10 maanden geleden

Reactie op NicoleS91

Hier schreeuwt ze ook om papa en mama. Ik vind het ook moeilijk, voordat we ...
heb het ook gehad, dat is vermoeidheid. doe ze nu om 8 uur naar bed... boekjes lezen en fles... half 9 het licht uit en proberen te slapen. Dit lukt nu goed. ze doet geeb tukjes meer overdag

10 maanden geleden

Reactie op Anne-Wil36

heb het ook gehad, dat is vermoeidheid. doe ze nu om 8 uur naar bed... boek ...
Wow dat vind ik wel erg laat, vooral als ze overdag niet geslapen heeft. Geen middagslaapje is hier echt geen optie, ze heeft het echt nodig. ''s Avonds gaat ze rond half 7/7 uur naar bed en dan is ze ook echt moe. Het is bij haar pure verlatingsangst, geen vermoeidheid.

10 maanden geleden

hebben wij ook gehad paar weken terug. Hier helpt het om haar nog eventjes weer uit bed te halen en paar minuutjes beneden te hebben. Dan knuffelen we even en dan wil ze wel slapen. Ze wil niet in 1x dus slapen, wil even kort beneden zijn🙈

10 maanden geleden

Reactie op NicoleS91

Wow dat vind ik wel erg laat, vooral als ze overdag niet geslapen heeft. Ge ...
Ze mag 12 uur slapen... tot half 9 volgende dag

10 maanden geleden

Reactie op Anne-Wil36

Ze mag 12 uur slapen... tot half 9 volgende dag
nu sliep ze om 8 uur al. ze slaapt dan ook echt goed door.