4 Reacties

24 dagen geleden

Ja het is een lastige fase, wij hebben er ook al ruim 6 maanden last van waarvan de laatste weken heel extreem en elke nacht bij ons slaapt. Ze heeft een peuterledikant dus dat is net wat groter. We merkten dat ze het fijn vond om bij ons onder de deken te liggen en hebben nu voor haar een deken gekocht, een kussen heeft ze al en vindt ze ook fijn. Dit is de eerste avond dat ze gelijk is gaan slapen en nu hopen dat ze straks niet weer wakker in bed zit te huilen. Een nachtlampje wil ze ook altijd aan en ze heeft een beker met water in bed. Wellicht kun je hier iets mee? Succes😘

24 dagen geleden

Hier ook sinds 2 weken weer heel moeilijk met naar bed gaan hij wordt over een maand 2. als ik hem neerleg begint hij gelijk te huilen, ik moet er ook bij blijven tot hij slaapt. Las wel dat ze rond 2 jaar weer in een slaap regressie komen

24 dagen geleden

Reactie op NicoleS91

Ja het is een lastige fase, wij hebben er ook al ruim 6 maanden last van wa ...
Ah ik hoop het ook voor jullie! Kussen en deken heeft ze al. Beker krijgt ze ook altijd mee. Het gaat puur om het in slaap vallen. Als ze eenmaal slaapt, dan slaapt ze. Soms wordt ze nog wel eens wakker s nachts, maar dan krijg ik haar wel weer in slaap.

24 dagen geleden

Reactie op Melanie Soraya

Hier ook sinds 2 weken weer heel moeilijk met naar bed gaan hij wordt over ...
Misschien is dat het gewoon inderdaad!