18 Reacties
3 jaar geleden
Sab simplex inderdaad! Echt een tovermiddel! Wij gebruiken het sinds twee dagen en was direct over. Wisten ook echt niet meer wat we moesten doen. Aanrader!
3 jaar geleden
Hier ongeveer hetzelfde verhaal, maar dan begint ze rond 19.00 tot 01.00/ 02.00u. Wij moeten haar constant wiegen/ in beweging houden dat helpt een beetje. Nog geen oplossing gevonden, maar ook voor komende week een afspraak bij de osteopaat gemaakt en gaan ook inflacol proberen. Sterkte!
3 jaar geleden
Reactie op Baby1996
Heeft er ook iemand ervaring met infacol? Dat gebruik ik nu door advies bij ...
Ik heb er geen ervaring mee maar heb van de vk en meerdere gebruikers gehoord dat Sab Simplex beter zou werken
3 jaar geleden
Reactie op Baby1996
Heeft er ook iemand ervaring met infacol? Dat gebruik ik nu door advies bij ...
Ja! Wij hebben eerst een flesje infacol op gemaakt. Werkte ook prima. Alleen sab simplex bij ons net iets beter. Qua ontlasting en geur minder 'heftig'. Waarschijnlijk door de sinaasappelsmaak die infacol heeft. Daar reageren kleintjes nog weleens op
3 jaar geleden
Hoi, wat super lastig. Je doet eigenlijk alles wat je kan voor krampjes en dan simplex/infacol kan je nog proberen. Werkte hier prima, maar hij heeft zonder ongeveer net zoveel last.
Kan het zijn dat je in een vicieuze cirkel bent beland? Je schrijft dat hij even slaapt en bij elke beweging wakker wordt. Dit kan, doordat je zo je best doet, ook oververmoeidheid zijn. Dan gaan ze ook trappelen met de benen en worden ze gefrustreerd dat het slapen niet lukt. Ook dan lopen ze rood aan. Ik zou zelf een dagje niks/weinig plannen en heel veel knuffelen op de bank of in een fijne stoel. Elk uurtje dat hij slaapt is er 1 en het huishouden of de visite kan wel wachten 😇 Als hij oververmoeid is zou het daarna minder moeten worden en kan je hem (hopelijk) ook weer wegleggen om te slapen.