9 Reacties

één jaar geleden

Nee ik vind dat niet raar! Ik werk op een kdv en meerdere kinderen trakteren niet. Wel ben ik nieuwsgierig naar het waarom :)

één jaar geleden

Ik wil het eigenlijk ook nog overslaan dit jaar. ze snapt er toch nog niks van en thuis krijgt ze een (groot) feest dat is al druk genoeg.

één jaar geleden

Reactie op Krista77

Nee ik vind dat niet raar! Ik werk op een kdv en meerdere kinderen traktere ...
Wij hebben zijn verjaardag uitgebreid gevierd met de opa', oma's en ooms en tantes! Cadeautjes gekregen, taartje gegeten het huis versierd en genoten van elkaar. Eerst wilde ik perse trakteren.. maar eigenlijk kwam ik steeds meer niet op een origineel idee. Ik wilde het graag goed toen maar leverde mij best wat stress op. Toen besefte ik me opeens dat ik het vooral deed voor anderen en omdat het 'hoort'. Niet voor hemzelf.. en het is toch echt zíj́n verjaardag dus besefte ik mij dat het zijn doel een beetje voorbij schoot. Volgend jaar kunnen we er gezellig samen aan knutselen en levert hij ook echt zelf input.

één jaar geleden

Reactie op MARMERLAS

Wij hebben zijn verjaardag uitgebreid gevierd met de opa', oma's en ooms en ...
Nou dit zijn goede redenen toch! Ik hoop dat je het voor jezelf gewoon kan loslaten nu. Je hebt gedaan wat jij het beste acht. Dan is alles goed toch :)

één jaar geleden

Nee hoor, is niet raar. Je kunt zelf weten of je het wilt vieren. Vroeger een collega die Jehova's getuige was en die vierde überhaupt geen verjaardagen. Wij trakteren wel op het kdv, maar dat wordt geen spektakel. Een doosje rozijntjes is al een feest op zich!

één jaar geleden

Ik had er ook geen zin in, haha! Ik heb het KDV gebeld en gevraagd of ze misschien iets nodig hebben voor de groep. Ze hadden behoefte aan boeken dus heb een leuk boek gekocht. En de juffen krijgen wel wat lekkers als dank voor de goede zorgen. Maar verder geen traktatie.

één jaar geleden

Hier ook niet getrakteerd op de opvang, ze vieren de verjaardag nog niet als ze 1 worden bij ons. (Net wat anders dan anders is onze opvang maar helemaal in lijn met hoe wij er in staan).

één jaar geleden

Wij hebben ook iets gekocht voor de groep in het kinderdagverblijf. We moesten ons absoluut niet verplicht voelen zeiden ze, heb wel gevraagd naar wat ze konden gebruiken en daar hebben ze een lijst van. Van andere kindjes hebben we ook nog nooit iets gekregen, hoeft ook niet. 😊

één jaar geleden

Op ons kinderdagverblijf trakteren de kleinste helemaal niet. Wel vieren ze een klein feestje, waar we leuke foto’s van hebben gekregen. En de kinderen krijgen dan wat lekkers van het kdv. Vanaf de peuter leeftijd gaan ze pas trakteren