Nieuwsgierige vraag!
Onze zoon loopt nog niet zelf mee met ons. Hij kan prima lopen en rennen maar loopt gewoon niet door 馃槄
Kinderen van vriendinnen die even oud zijn, lopen heerlijk zelf mee en luisteren goed en stoppen ook niet elke 5 meter voor een kwartier.
Soms voelt het alsof mijn zoon de enige is die gewoon heel snel is afgeleid/slentert en dus meer in de buggy zit..
Hoe doen jullie kids dit?
(Laten hem overigens vaak gewoon wel zelf slenteren maar soms heb ik daar gewoon echt even geen tijd voor/zin in 馃槀)
Dit is de voornaamste reden dat ik niet zonder kinderwagen loop, dan kan ik m鈥檔 kind erin zetten als het allemaal gigantisch lang duurt馃槅 ik denk dat dit heeel vaak voorkomt, ze zijn zoveel aan het ontdekken
Mijn zoon is ook niet vooruit de branden als hij mee moet lopen, maar met een loopfiets gaat hij als een speer. Je moet hem wel meer in de gaten houden, maar voor ons werkt dit veel beter dan netjes aan de hand lopen.
Loopfiets mee en ineens moet je rennen om hem bij te houden 馃槉
Hielp hier de eerste paar keer maar uiteindelijk loop ik met een fiets te zeulen en een zeurend kind die getild wil worden en als een slak achter me aan slentert 馃槀