15 Reacties

één jaar geleden

Dat geeft niets, ieder kindje doet het op zijn/haar manier ;) het komt allemaal vanzelf.

één jaar geleden

Hier doet mijn zoon dit sinds afgelopen zaterdag, hij is nu 11,5 maand.. Geduld, ieder kindje doet het op zijn tijd. Lekker liedjes zingen en voordoen! 😁

één jaar geleden

Die van mij doet dat ook niet, ook geen ja of nee knikken. Hij is bijna 11 maanden maar ik wacht het gewoon af ;)

één jaar geleden

Ons zoontje zwaait sinds een aantal dagen. De rest doet hij ook allemaal niet

één jaar geleden

Hier niet knikken en niet klappen. Wijzen twijfelend en zwaaien af en toe. Is net 12mdn. Komt wel

één jaar geleden

Hier ook nog niet. Wel zwaaien, maar geen klappen of ja en nee schudden. Ze begrijpt de woordjes wel want ze zegt ze ook. Kruipen en zelfstandig zitten ook allemaal niet. Ze wordt over twee weken 1 jaar

één jaar geleden

Hier ook niet 8 mei word hij 1! Maar daar in tegen loopt hij al wel los!! Hij is vooral met grove motoriek bezig en wel erg druk met kletsen! Komt vast vanzelf wel!! Ze hebben mij uitgelegd dat kindjes zich soms juist is op bepaalde dingen richten en dan later de rest!!

één jaar geleden

Hier een zoon van 2 mei. Hij klapt ook niet en zwaait ook niet. Wijzen doet hij soms wel een beetje maar meer als ik hem vast heb en hij naar mijn mond wijst of neus en die wilt aanraken.

één jaar geleden

Reactie op NicoleS91

Hier ook nog niet. Wel zwaaien, maar geen klappen of ja en nee schudden. Ze ...
Hetzelfde hier. Hij loopt ook wat achter grof motorisch. Kan goed zitten maar niet zelf gaan zitten uit lig. Heeft altijd buiklig gehaat door de reflux. Wel goede fijne motoriek

één jaar geleden

Reactie op Gigix

Hier een zoon van 2 mei. Hij klapt ook niet en zwaait ook niet. Wijzen doet ...
Bedankt voor je reactie. Toch fijn om te weten dat hij niet de enige is. Consultatiebureau is er nogal streng op blijkbaar

één jaar geleden

Reactie op Ink1989

Bedankt voor je reactie. Toch fijn om te weten dat hij niet de enige is. Co ...
Oh echt? Bij ons bij het cb werd er niks over gezegd. Wij kregen juist complimentjes over hoe sterk hij was en hoe goed alles ging. Het verschilt ook echt per jeugdarts..

één jaar geleden

Niet te druk over maken, komt vanzelf wel

één jaar geleden

En hij is het beginnen te doen 😀 Wijzen en zwaaien. Klappen 1 of 2x gedaan.

één jaar geleden

Wat leuk! Die van mij maakt nog nul aanstalten hiermee haha. Wel is ie dan weer heel vlot met kruipen, optrekken en lopen langs de meubels. Vaak doen ze het ene wat vlotter en het ander wat langzamer. Komt allemaal vanzelf!

één jaar geleden

Blij te horen dat het goed komt! Hier eentje die bijna een jaar wordt, wel wijst, maar niet zwaait/klapt