32 Reacties

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Donderdag 4 november geprikt (11.15) en heb letterlijk al 7 keer gekeken vandaag in de app of ik al iets binnen heb 😝. Denk toch echt wel minstens 5 werkdagen voor je iets binnen krijgt. Wens je alleszins een zeer goede uitslag! En voor de rest nog even nagelbijten 😆

4 jaar geleden

Bij mij precies 5 werkdagen Vandaag binnen gekregen en helemaal blij :)

4 jaar geleden

Hallo, Ik heb vandaag mijn bloed laten trekken bij de gynaecoloog (Sint-Niklaas) voor de NIPT. Ze zei wel dat door Corona en dergelijke de labo’s meer werk hebben dan anders. Ik moest rekenen op 10 dagen. Veel succes!

4 jaar geleden

Reactie op hafsake

Hier hetzelfde. Donderdag 4 november geprikt (11.15) en heb letterlijk al ...
In welke app? Ze zeiden dat dit enkel via mail komt :) vorige zwangerschap was dit ook via mail :)

4 jaar geleden

Reactie op HanneD

In welke app? Ze zeiden dat dit enkel via mail komt :) vorige zwangerschap ...
Mynexuzhealth app. Ook nooit van gehoord bij mijn twee vorige zwangerschappen. Nu heb ik deze net vandaag gedownload. Zitten Al jou medisch dossiers in ook. Aangenaam verrast. Daar komt blijkbaar ook de nipt uitslag op.

4 jaar geleden

Reactie op hafsake

Mynexuzhealth app. Ook nooit van gehoord bij mijn twee vorige zwangerschapp ...
Ah ik dacht dat dat cozo was … ik ga het eens bekijken! Bij mij zeiden ze enkel op mail 🤷‍♀️ Wie weet!

4 jaar geleden

Reactie op HanneD

Ah ik dacht dat dat cozo was … ik ga het eens bekijken! Bij mij zeiden ze e ...
Hier heb ik deze app gevonden trouwens.

4 jaar geleden

Net eens gebeld naar uza, mijn resultaten heb ik ten vroegste vrijdag 😔

4 jaar geleden

Reactie op HanneD

Net eens gebeld naar uza, mijn resultaten heb ik ten vroegste vrijdag 😔
Ja dat vertelden ze mij ook. Ten vroegste eind van de week krijg ik het resultaat. Hopelijk word ons geduld beloond met een goed resultaat

4 jaar geleden

In principe staat het labo dat de nipttesten behandelt, los van een labo dat zich bezighoudt met covidtesten. Indien je resultaat niet afwijkend is, zal je het het snelst terugvinden op cozo. Ik heb hem gisteren laten prikken, dus moet nog even geduld hebben 🙈😂

4 jaar geleden

Reactie op Saarief

In principe staat het labo dat de nipttesten behandelt, los van een labo da ...
Haha geduld hebben dat is mijn minst sterke kant 😆. Dus op CoZo vind je hem sneller terug normaal gezien dan op mynexuzhealth app?

4 jaar geleden

Vond die van mij terug na 5 werkdagen op CoZo. Tegen 16u was het dossier geupload (weet ik want checkte meerdere keren per dag 😅)

4 jaar geleden

Mijn resultaten toch al binnen! Joepie!

4 jaar geleden

Reactie op HanneD

Mijn resultaten toch al binnen! Joepie!
Ow wat leuk voor je! Aan jouw enthousiasme te zien ook een goed resultaat! Super. Ik moet nog even geduld hebben. Waar heb je deze trouwens ontvangen? Via de app of?

4 jaar geleden

Reactie op hafsake

Ow wat leuk voor je! Aan jouw enthousiasme te zien ook een goed resultaat! ...
Via mail! Ik moest bij het afnemen mijn e-mailadres invullen :)

4 jaar geleden

Reactie op HanneD

Via mail! Ik moest bij het afnemen mijn e-mailadres invullen :)
Ahja oke. Geniet nu van de rest van de zwangerschap de nipt is al geruststelling ❤️

4 jaar geleden

Ik heb ook mijn bloedname gehad op 3/11, maar voorlopig nog niks te zien in mijn mynexuz app :-(. Afwachten!

4 jaar geleden

Ik verschiet ervan dat zoveel mensen de nipt doen. Ik ga deze ook zo dadelijk afnemen, waarom niet. Toen ik er eerst over hoorde dacht ik dat het zelden werd gedaan.

4 jaar geleden

Ps: ik heb aangeduid om het geslacht ook te zien maar die wil ik enkel aflezen als ik echt niet meer kan wachten.. of mss pas als ik wat verder ben in de zwangerschap. ☺️ Ik heb schrik als ik de resultaten open dat ik die dan meteen te zien krijg. Kan iemand vertellen waar dat juist vermeld staat? Onderaan, bovenaan in de resultaten?

4 jaar geleden

Reactie op Eendje32

Ps: ik heb aangeduid om het geslacht ook te zien maar die wil ik enkel afle ...
Ooh ik kon dat nergens aanduiden. Jammer, want wij willen het ook nog niet weten… Volgens de gynaecoloog zouden er 2 documenten zijn, eentje met resultaat en eentje met het geslacht.