Wie liet haar NIPt in het uza doen en hoe lang moest je wachten op de uitslag?
Ik ben op 3/11 geprikt (17u30) en hoopte stiekem al op resultaat vandaag, helaas 😛
Maar dan kan ik misschien een realistischer beeld vormen 😊
Bedankt!
Hier hetzelfde. Donderdag 4 november geprikt (11.15) en heb letterlijk al 7 keer gekeken vandaag in de app of ik al iets binnen heb 😝.
Denk toch echt wel minstens 5 werkdagen voor je iets binnen krijgt.
Wens je alleszins een zeer goede uitslag!
En voor de rest nog even nagelbijten 😆
Hallo,
Ik heb vandaag mijn bloed laten trekken bij de gynaecoloog (Sint-Niklaas) voor de NIPT. Ze zei wel dat door Corona en dergelijke de labo’s meer werk hebben dan anders. Ik moest rekenen op 10 dagen.
Veel succes!
In welke app? Ze zeiden dat dit enkel via mail komt :) vorige zwangerschap ...
Mynexuzhealth app. Ook nooit van gehoord bij mijn twee vorige zwangerschappen. Nu heb ik deze net vandaag gedownload. Zitten Al jou medisch dossiers in ook. Aangenaam verrast. Daar komt blijkbaar ook de nipt uitslag op.
In principe staat het labo dat de nipttesten behandelt, los van een labo dat zich bezighoudt met covidtesten.
Indien je resultaat niet afwijkend is, zal je het het snelst terugvinden op cozo.
Ik heb hem gisteren laten prikken, dus moet nog even geduld hebben 🙈😂
Ow wat leuk voor je! Aan jouw enthousiasme te zien ook een goed resultaat! Super. Ik moet nog even geduld hebben. Waar heb je deze trouwens ontvangen? Via de app of?
Ik verschiet ervan dat zoveel mensen de nipt doen. Ik ga deze ook zo dadelijk afnemen, waarom niet. Toen ik er eerst over hoorde dacht ik dat het zelden werd gedaan.
Ps: ik heb aangeduid om het geslacht ook te zien maar die wil ik enkel aflezen als ik echt niet meer kan wachten.. of mss pas als ik wat verder ben in de zwangerschap. ☺️
Ik heb schrik als ik de resultaten open dat ik die dan meteen te zien krijg.
Kan iemand vertellen waar dat juist vermeld staat? Onderaan, bovenaan in de resultaten?
Ps: ik heb aangeduid om het geslacht ook te zien maar die wil ik enkel afle ...
Ooh ik kon dat nergens aanduiden. Jammer, want wij willen het ook nog niet weten… Volgens de gynaecoloog zouden er 2 documenten zijn, eentje met resultaat en eentje met het geslacht.