10 Reacties

één jaar geleden

Hier dronk ze het ook altijd als ik het aanbood maar toen ik het niet meer aanbood vroeg ze er ook eigenlijk niet echt om dus toen gewoon mee gestopt (als ik het idee had dat ze wel erge honger had gaf ik het wel gewoon) misschien kun je proberen om er eerst een te vervangen door koemelk? Ze krijgt hier nu nog 1 fles kunstvoeding op een dag voor het slapengaan en verder gewoon water en gewone melk.

één jaar geleden

Gewoon stoppen.. overleven ze echt wel binnen 48 uur zijn ze het vergeten

één jaar geleden

Wij hebben de middag en ochtendfles vervangen voor havermelk :) en gaan die later ook afbouwen!

één jaar geleden

Hier nog 2 flessen. Sochtends papfles, en savonds. Is wel met gewone koemelk trouwens. Op de opvang krijgt hij ook tussen de middag nog een bekertje melk bij de lunch. 's middags voor het slapen gaan krijgt hij nog een koekje of een cracker of wat fruit en een beetje water. Die overgang ging heel soepel eigenlijk

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Hier dronk ze het ook altijd als ik het aanbood maar toen ik het niet meer ...
Dank voor de tip zal dat eens proberen! Geef je de koemelk dan trouwens warm of gewoon koud?

één jaar geleden

Reactie op agentstarling

Gewoon stoppen.. overleven ze echt wel binnen 48 uur zijn ze het vergeten
Ik weet ook wel dat hij zonder overleeft, maar dat is niet mijn vraag.

één jaar geleden

Reactie op Emily01

Dank voor de tip zal dat eens proberen! Geef je de koemelk dan trouwens war ...
Eerst maakte ik het klein beetje warm (ergste kou eraf) want had het idee dat ze het koud wat minder goed dronk maar was waarschijnlijk toeval (of wennen) want bij de opvang hadden ze op een gegeven moment koud gegeven om te proberen en die dronk ze prima dus nu geef ik het ook altijd koud en gaat goed.

één jaar geleden

Hier ook nog drie ‘flessen’. S ochtends papfles van 180+2 en 12g granen. S middags 180+2 en s avonds 180+6. Heb bij de ochtend en middag steeds een schepje weg gelaten. Anders dronk hij niet genoeg.

één jaar geleden

Wij zitten ook nog aan 3 flessen. Ontbijt, avond en 1 nachtvoeding…

één jaar geleden

Hi! Je kan proberen om je lunch fles een boterham te geven met iets wat hij lekker vindt. En een klein koemelk flesje er naast, of de koemelk in een (tuit)beker aan te bieden. Daarna wellicht je ontbijt vervangen. Onze dochter krijgt ook s avonds voor het slapen nog de fles. Niets mis mee toch.