7 Reacties

4 jaar geleden

Ik had erg last van aambeien en ben toen op advies van de verloskundige curanol pilletjes gaan slikken en 2x per dag neusspray gaan sprayen op de aambei. Hiervan is hij echt heel snel geslonken! Je kan dan voor deze soort gaan, het gaat om de xylometalozine die erin zit. En daarna ben ik nog even de curanol zalf blijven smeren. Het slikken blijf ik doen tot ze weg zijn

4 jaar geleden

Mijn verloskundige gaf als tip een verbandgaasje insmeren met vaseline en daarna fijne suiker en dat tegen de aambeien leggen. Werkt 100 keer beter dan welk middeltje dat je kan kopen bij de drogist dan ook!

4 jaar geleden

Reactie op tpmk

Mijn verloskundige gaf als tip een verbandgaasje insmeren met vaseline en d ...
Huh nog nooit van gehoord. Bedoel je bij uitwendige aambeien?

4 jaar geleden

Reactie op Nienke3061

Ik had erg last van aambeien en ben toen op advies van de verloskundige cur ...
Ik heb vandaag de neusspray in huis gehaald, smeer al enkele dagen een cose protect aambei zalf. Ik ben benieuwd naar de neusspray. Hoop dat het bij mij ook helpt! Ik geef wel borstvoeding. De apotheker heeft mij geen tabletten gegeven. Wel zakjes poeder om de ontlasting zacht te maken.

4 jaar geleden

Was vergeten te vragen, mag ik die curanol tabletten gerust nemen tijdens borstvoeding? En merk je met de tabletten resultaat?

4 jaar geleden

Reactie op Eendje32

Was vergeten te vragen, mag ik die curanol tabletten gerust nemen tijdens b ...
Ja dat kan gewoon! Ik merk echt een groot verschil :) en curanol is op basis van kruiden en natuurlijke ingrediënten dus mijn verloskundige zei ook; baat het niet dan schaadt het niet ;)

4 jaar geleden

Reactie op Nienke3061

Ja dat kan gewoon! Ik merk echt een groot verschil :) en curanol is op basi ...
Ok bedankt. Dan ga ik die ook eens uitproberen.