10 Reacties

4 jaar geleden

Heb je bij lunavi al geprobeerd? Goede ervaring mee toen m'n zoontje net geboren was 😊.

4 jaar geleden

Ik heb geen ervaring maar heb mezelf aangemeld bij baby's enzo in ulvenhout. Goede recensies over gelezen. Succes met je zoektocht

4 jaar geleden

Niet geheel onbelangrijk. Wij zoeken een kraamverzorgster die zich niet houdt aan de corona maatregelen. Wij vinden non-verbale communicatie heel belangrijk en dat is onmogelijk met een mondkap op :)

4 jaar geleden

Reactie op Laar J

Niet geheel onbelangrijk. Wij zoeken een kraamverzorgster die zich niet ho ...
Tsja ik denk dat het dan welleens lastig kan worden..

4 jaar geleden

Reactie op Laar J

Ook denk ik dat je ondertussen wel haast mag maken want alles in de buurt zit zo goed als hartstikke vol.

4 jaar geleden

Reactie op Laar J

Denk niet dat het makkelijk is om iemand te vinden die dat doet. Zeker goed punt. Enige wat je kan doen is hopen dat het in mei wat beter is.

4 jaar geleden

https://www.kraamzorg1op1.nl Hier al gekeken? Al zitten de zzp-ers al vlot vol. Ik had een plekje gereserveerd toen ik 6 weken was. Met 12 weken kennismakingsgesprek. En ze zat toen al vol voor t/m juni. Maar proberen kan altijd!

4 jaar geleden

Bij mijn oudste dochter zat ik bij Careyn dat werd naviva die kregen wij bij onze middelste en straks ook bij de tweeling. Bij zzp'ers moet je heel vroeg zijn met aanmelden want die zitten helaas heel snel vol.

4 jaar geleden

Hi, ik zit ook bij Naviva. De grootste kraamzorg aanbieder van de omgeving 👍

4 jaar geleden

Het is gelukt dames. We hebben er 1 gevonden. Bedankt voor alle reacties. Deze toppic kan gesloten worden 🤗🥰