17 Reacties
4 jaar geleden
Wij roeren met een vorkje, wellicht dat dat net het verschil maakt. Nou roer ik misschien wel te lang, maar heb er zelf geen last van gehad. Mijn vriend heeft het wel gehad.
4 jaar geleden
Klopt wat je zegt… vroeger had je dit niet en sinds kort merk ik dit wel. Werk zelf op het kdv en voel me op sinds afgelopen zomer dat er klontjes in de flessen achter blijven. Nu ik een kind heb zie ik het ook. Ik heb als tip gekregen van kraamhulp om met een vorkje te roeren en dat helpt wel…
4 jaar geleden
Als het water te koud is lost het ook slecht op. In plaats van schudden pakken wij een lepel om even te roeren. Wat ook helpt is eerst water en dan pas de poeder er bij doen.
4 jaar geleden
Ik heb ook last gehad van klontjes, met een vork is niet handig gebleken door de silicone bodem van de difrax. Ik deed het eerst met de steel van een lepeltje, maar dat mengde toch niet genoeg. Nu doe ik het gewoon met een lepel en geen last meer gelukkig. Het levert wat belletjes op, maar die zijn snel weg.
4 jaar geleden
Hier verwarmen wij eerst het water, poeder erbij en roeren met een vorkje of lepeltje.
Wij hebben nu geen onopgeloste poeder meer in de Difrax fles.