14 Reacties
4 jaar geleden
Ik zou sowieso even bellen. Mijn vriendinnetje had dit ook nog langer.. je wordt natuurlijk wel uitgeput zo.. heel veel succes! Hopelijk zet het door🍀
4 jaar geleden
Thanks dames, ik heb gebeld. De verloskundige wil het nog 2uurtjes aankijken wie weet dat het regelmatiger wordt en dan komt ze langs
4 jaar geleden
Ik had precies hetzelfde! Vanaf 5 uur in de ochtend onregelmatige weeën, ik ben gewoon mijn dag gaan vervolgen, stofzuigen, dweilen enzovoort.
Om 4 uur smiddags besloot ik te gaan wandelen en nadat ik thuis kwam (1,5 uur later) werden de weeën intenser en heb ik de verloskundige gebeld, uurtje later weer gebeld, 20:00 regelmatige weeën van om de 1,5 minuut 90 seconde weeën, om 21:00 kwam de verloskundige kijken, had ik 4 cm ontsluiting en konden we naar het ziekenhuis!
Hier de ruggenprik gevraagd want ik was het zat, en om 03:58 de volgende ochtend bevallen van mijn dochtertje ☺️ een bevalling van 23 uur maar kan er zo positief naar terugkijken!
Alvast heel veel succes!! Het kan ineens snel gaan!
4 jaar geleden
Reactie op justmelikealways
Ik had precies hetzelfde! Vanaf 5 uur in de ochtend onregelmatige weeën, ik ...
Zo je bent echt bijna 24uur bezig geweest! Gefeliciteerd met de kleine😍 Ik ga denk ik ook maar even wandelen, misschien dat dat helpt, want tot nu toe geen peil op te trekken en als het zo blijft dan raak ik uitgeput voordat het begint😱
4 jaar geleden
Reactie op Maymommy22
Zo je bent echt bijna 24uur bezig geweest! Gefeliciteerd met de kleine😍 Ik ...
Hey!
Hoe is je nacht gegaan?? Nog een beetje kunnen uitrusten ? ☺️
4 jaar geleden
Ik volg even. Sinds gisterochtend ook onregelmatig weeën. Veel roze afscheiding verloren en gebroken nacht. Maar het zet niet echt door. Daardoor nu al erg moe 🙁
4 jaar geleden
Reactie op 4e Kindje
Zo begon het bij mij ook! Toch doorgezet
Yes! Gister bevallen van een klein meisje 🤍 had uiteindelijk al 5 cm ontsluiting. Verloskundige heeft vliezen gebroken om 20.00. Om 20.30 begonnen de weeën krachtiger. En om 21.00 naar het ziekenhuis gegaan. Eerst nog even in de rolstoel gezeten tot het bad vol was. Daarna in bad gezeten tot volledige ontsluiting. Eerst op bed gelegen en gewacht tot ik echt persweeën kreeg. Paar persweeën op bed. Daarna op de baarkruk gegaan en toen was het binnen 2x persen geboren. Overgang naar baarkruk was erg heftig, maar met succes! 🤍🤍🤍
4 jaar geleden
Yes! Gister bevallen van een klein meisje 🤍 had uiteindelijk al 5 cm ontsl ...
Gefeliciteerd!!!!! Hoop dat alles goed gaat met jullie? Hoe vind je het? Bij ons allebei hetzelfde begonnen ook thuis weg met 5cm alleen binnen 1 uur naar 10 cm. 10 uur in het zh 10.46 bevallen persen 8min. Fijn bij jou 2x persen . Hoe heb je het ervaren? Dit is mijn 3e kindje en ben bevallen op moederdag.
4 jaar geleden
Reactie op 4e Kindje
Gefeliciteerd!!!!! Hoop dat alles goed gaat met jullie? Hoe vind je het? Bi ...
Oh wat toevallig ja! Binnen een uur naar 10 cm wauw! Was het intens? Jij hebt echt een sprintbevalling gehad. Bijzonder om op Moederdag te bevallen 🤍 Alles gaat goed? Hier zijn we de eerste nacht goed doorgekomen. Ze is super tevreden. Is voor mij de eerste. De bevalling is achteraf mij meegevallen. Op dat moment weet je niet hoelang alles gaat duren, maar mag niet klagen. De overgang naar de baarkruk vond ik vooral heel intens. Er kwam ineens zoveel druk op te staan. Maar was uiteindelijk een goede keus. Geniet van jullie 3e kindje, wat bijzonder 💕💕
4 jaar geleden
Reactie op Ber22
En, hoe is het gegaan?
Ik ben ook erg benieuwd @maymommy22. Hoe is het nu?