3 Reacties

5 maanden geleden

Oh help... mannen kunnen zo lomp zijn 😞 Ik snap heel goed dat je je onzeker voelt! Het kost nu al meer moeite om iets leuks met elkaar te doen, dan helpt zo'n domme opmerking natuurlijk niet mee. Ik voel me zelf ook een stuk minder mooi na 3 zwangerschappen, maar tegelijk probeer ik me dan wel te herinneren dat mijn lichaam 3 gezonde kinderen op de wereld heeft gezet. Word ik niet sexier door, maar ik voel me dan toch altijd weer net iets beter, haha. Intimiteit verandert ook wat mij betreft. Vroeger ging het om sex en hoe je dan voor de dag kwam. Nu zit de intimiteit meer in wat mijn man en ik samen hebben meegemaakt en de kinderen die ons verbinden. Succes, enne... laat je man maar even door het stof gaan wat betreft excuses 😉

5 maanden geleden

Mannen zijn soms echt lompe boeren 🤨 echt helemaal begrijpelijk dat je je door die opmerking op dat moment nét nadat jij hem een compliment hebt gegeven, je onzeker voelt. En logisch dat je geen zin meer had om nog verder te gaan! Ik zou dat ook hebben hoor. Zou ook wel een beetje boos worden als hij het juist op zo een intiem moment zegt. Wat mij betreft had hij het mogen afmaken met z’n rechterhand dan. Je kan op een later moment altijd het gesprek aangaan. Uitleggen waarom je zo een opmerking niet leuk vindt en dat het je onzeker maakt. Hopelijk begrijpt hij dan wat het met jou doet. Enne zoals hier ook al gezegd wordt, laat hem maar eventjes lekker door het stof gaan 😆

4 maanden geleden

Wat een ontzettend stomme opmerking! Het is toch geweldig dat je lichaam 2 gezonde kinderen(zijn kinderen!) ter wereld heeft gezet en heeft gevoed! Daar moet hij het volste respect voor hebben. Ik zou het inderdaad toch met hem bespreken en uitleggen wat het met jou doet. Stel dat je toch weer toe bent aan intimiteit, misschien beginnen met dat hij eerst de tijd neemt om verschillende complimentjes aan je te geven, om je wat beter te gaan voelen en over het ongemak heen te komen?