Hallo,
Mijn man en ik zijn nu bijna 11 jaar samen en hebben twee zoontjes van 4 en 2 jaar.
Ik ben nu 16 kg afgevallen. Ik moet nog 5 kg afvallen om op een gezond gewicht te komen. En ik heb beide kinderen een jaar borstvoeding gegeven.
Gisteravond hadden we "sexy time". Ik gaf hem een opmerkingen dat hij zo knap is. Toen kreeg ik een opmerking terug dat mijn borsten door het afvallen een stuk kleiner en hangeriger zijn geworden en dat het vroeger een stuk voller was. Ik voelde me meteen weer onzeker en had er geen zin meer in. Hij heeft 100x sorry gezegd maar het blijft pijnlijk en ik wil niet meer naakt voor hem staan, bang dat hij mijn borsten niet meer mooi vind. Mijn borsten was altijd iets waar ik trots op was. Niet te groot en niet te klein.
Nu lig ik op bed en heb geen energie om leuk met m'n man te doen of leuk met de kinderen te praten alsof er niks aan de hand is.
Hoe zouden jullie het vinden als je man dat tegen je zei? Wat zou je daarna doen? Ben ij te onzeker en moet ik het zo laten?
Groetjes,