5 Reacties

één jaar geleden

Jaa heel herkenbaar. Ik heb het nu zelfs al na de 1e🫣 krijg ook regelmatig de vraag of ik zwanger ben...erg he. Ik eet ook echt niet veel maar mn buik blijft gewoon bol. Zou je een operatie overwegen? Ik misschien in de toekomst wel als we meerdere kindjes mogen verwelkomen nog.

één jaar geleden

Ja heel vervelend krijg ik ook vaak te horen. Operatie aan zitten denken maar je krijgt zo'n groot litteken van links naar rechts en de prijs is ook bijhoorlijk prijzig helaas...

één jaar geleden

Reactie op Bo37

Ja heel vervelend krijg ik ook vaak te horen. Operatie aan zitten denken ma ...
Ja dat is zo tis of het ene of het andere he😅 ik ga het denk ik wel doen in de toekomst. Heb ook al litteken van keizersnede dus die ander kan er ook nog wel bij

één jaar geleden

Ik ben op m’n oude gewicht(58) en soms zit ik er 4 kilo onder (dan ga ik weer flink eten om terug naar de 58 te gaan) Maar m’n buik is zoiezo helemaal verminkt als ik het zo zou mogen noemen zit helemaal vol met striae en los vel Ik ben niet heel gek veel aangekomen tijdens de zwangerschap Maar ik had een mega buik en uiteindelijk ook een best groot en zwaar jongentje (4350) 😅🫣 Ik ga wel zwemmen maar dan met een badpak en dan lijkt ik net zwanger Strakke kleding vind ik ook niks Draag veel oversized. Ik voel me door m’n buik mega terwijl mijn armen en benen tegen “dun” aanzitten ik weet dat ik niet dik ben maar die buik pfff 😩

één jaar geleden

Jaa heel herkenbaar. Nu op het punt gekomen te beseffen dat het deels wat tussen mijn oren zou kunnen zitten. Want soms op foto denk ik "huh.. dat valt goed mee" en dan kijk ik in de spiegel en denk ik: oh god, dit lijf ziet nooit meer de zon, wat een dik zwijn. En dan kijk ik naar m'n kind. Dan is alles weer goed.