Goedemorgen meiden,
Ik ga vandaag op vakantie en voel me erg onzeker. 9 augustus moest ik ongesteld worden, bleef uit. Toch maandag 14e hele dag een heel klein beetje donkerrood bloed bij het afvegen.. eind middag weer gestopt. Dinsdag op NOD 6 toch heeeeel licht positief getest(zie foto). Woensdag nog eens getest en de streep werd niet duidelijker. Nu test ik nogmaals voor we gaan vertrekken en lijkt de streep wel nog lichter te zijn geworden. Zie foto in reacties.
Gister gebeld met de huisarts en ze zei een streepje is een streepje en als je daarna niet hebt gebloed ben je zwanger.. maar hoe kan de streep lichter worden?😅
Vriendin van mij heeft dit ook gehad laatst. Ze denken dan toch wel aan een ‘miskraam’ want bij haar helaas niet zwanger nu. Hopelijk bij jou niet het geval en heb je volgende week alsnog een knaltest!!!! 😘
(Niet onaardig bedoeld hoor.. maar hoort deze topic dan niet bij een nieuwe geboorteclub? Waar iedereen zwanger probeert te worden en dan ‘geboorteclub mei 2024’ ofzo ☺️)
Ik heb dit een paar weken geleden ook gehad. Testte 5 dagen voor NOD super positief, maar helaas liepen de testen 2 dagen later af. 2 dagen na NOD was de test amper nog zichtbaar en toen wist ik genoeg. 3 dagen na NOD werd ik ongesteld, veel heviger dan normaal.