11 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben een reiswieg van Nuna met de Nuna 360 base, dat is een (liggende) reiswieg die je op de base klikt waardoor deze 100% veilig is, zelfde idee als een maxicosi alleen dan dus liggend.
Persoonlijk zou ik nooit gaan rijden met een reiswieg op de achterbank die niet in een base oid zit 😬 het feit dat de kleine 3 maanden is is perfect, die slapen nog lekker veel!
4 jaar geleden
Ik wil me nergens mee bemoeien, doe ik wel nu maar…. neem aan dat de veiligheid voorop staat? In het huidige drukke en gevaarlijke verkeer lijkt me dit niet een hele verantwoorde beslissing.
Het is natuurlijk aan jullie als ouders;-)
4 jaar geleden
Als jij je zelf goed voel en het ritme goed heb rond de vakantie periode dan kan je het zeker volhouden. Ik kan het nu ook makkelijker aan bij de 3de. Bij de eerste durfde ik bij 4 maanden al niet weg te gaan.
Ik was toen ook depressief en altijd moe. Ernaast vindt ik rijden naar Spanje wel te ver en wel druk voor je kleine . Zulke lange ritten zal wel vermoeiend zijn.
4 jaar geleden
We zullen niet rechtstreeks gaan en in Frankrijk paar dagen blijven en zo beetje bij beetje die kant op gaan. Alleen zat ik na te denken hoe het beste vervoeren van zo een kleintje 🥺
4 jaar geleden
Je kan online (weet ff de site niet meer) een reiswieg huren die speciaal zijn voor in de auto. Dat wat Ruthvdbuggen ook benoemd wat Nuna heeft. Alleen als je het niet vaak zal gebruiken is huren mogelijk verstandiger. Maar daar zal ik zeker op gaan zoeken.
Wij gaan in augustus naar Duitsland en daar kijk ik al tegenop.. dus kan me voorstellen dat naar Spanje gaan helemaal een lange rit is.
Ik ga zo'n reiswieg zeker huren, lijkt me veel beter dan zo lang in de Maxi-Cosi zitten. 😊
4 jaar geleden
Reactie op AngRoos
Je kan online (weet ff de site niet meer) een reiswieg huren die speciaal z ...
http://reiswieghuren.nl/
https://huren.reiswieg.nl/bestellen/huren/Jane_Transporter_2_reiswieg/baby-autoreiswieg-huren-drie-weken
http://www.autoreiswieg.nl/verhuur.html
Even googled voor je en deze vind ik al gelijk 😊
4 jaar geleden
Reactie op AngRoos
Super dankjewel! 💞
4 jaar geleden
Reactie op AngRoos
Je kan online (weet ff de site niet meer) een reiswieg huren die speciaal z ...
Dit idd! Veiligheid wint altijd, vind ik. Ongeluk zit in een klein hoekje en dan is je kostbaarste bezit ineens heel kwetsbaar in een reiswieg 😘
Verder alsnog elke 1,5/2 uur stoppen, even eruit en ‘bewegen’ voor de kleine.
En ervoor open staan om op het laatste moment alsnog ervoor te kiezen om niet te gaan/plannen te wijzigen😊
4 jaar geleden
Hi!
Wij gaan ook in augustus met de auto weg, mijn zus gaat trouwen in Italië..
Wij hebben zelf de Jane Matrix Light 2 aangeschaft voor de reis. Deze maxicosi kan helemaal plat tijdens de reis, zodat de baby kan slapen! (Dit is dan ook op de veilige manier)
Neemt niet weg dat je dan natuurlijk alsnog om de 2 uur even moet stoppen om de baby uit die houding te halen..
Hopelijk heb je hier iets aan!
:)
4 jaar geleden
Wij zijn voornemens om met 6 weken naar Frankrijk te rijden. Is totaal 12 uur, dit willen we in 2 dagen doen (dus 6 uur per dag), met om de 1,5-2 uur een stop. Wij laten ons kindje gewoon in de maxicosi, ik kan me bijna niet voorstellen dat haar soepele lichaampje daar heel erg onder lijdt. Vind het ook een fijner idee dat ze gewoon goed vast zit. Veel plezier op reis😎😎😎☀️☀️☀️