10 Reacties

één jaar geleden

Hoevaak kolfde je voordat je naar 2 x per dag ging? Ik merkte bij mezelf dat van 4 naar 3 x per dag oke was maar van 3 naar 2 ging mijn melk wel van achteruit.

één jaar geleden

Reactie op Aacs

Hoevaak kolfde je voordat je naar 2 x per dag ging? Ik merkte bij mezelf da ...
Voordat ik naar 2x ging, kolfde ik 3x. Maar kolf al meer dan een maand 2x per dag en dat ging prima… tot nu!

één jaar geleden

Ik weet wel dat je na een maand of 9 melk aanmaakt op het moment dat je kindje drinkt en dat er dan met kolven minder kan komen. Maar of dat ook zo werkt als je alleen kolft weet ik niet... wat veel melk sowieso trouwens!!! Ik kolf nu zelf vaak nog max 80-100, maar ze is ook niet echt meer geïnteresseerd in melk haha.

één jaar geleden

Reactie op Flevo

Voordat ik naar 2x ging, kolfde ik 3x. Maar kolf al meer dan een maand 2x p ...
Is er iets veranderd? Stress? Zorgen? Eetpatroon? Of echt zomaar en uit t niets.. kan ook even tijdelijk zijn, masseren tijdens het kolven kan ook wel helpen. Weet niet of je dat al doet.

één jaar geleden

Ik had dit ook en toen moest ik gewoon de ventielen van mijn kolf vervangen. Nu heb ik weer normale opbrengst.

één jaar geleden

Reactie op Aacs

Is er iets veranderd? Stress? Zorgen? Eetpatroon? Of echt zomaar en uit t n ...
Volgens mij niets veranderd, maar masseren deed ik niet. Misschien dat dat de opbrengst weer wat kan ophogen. Dank voor tip!

één jaar geleden

Reactie op etos

Ik had dit ook en toen moest ik gewoon de ventielen van mijn kolf vervangen ...
Ook een interessante tip! Mijn kolfapparaat is tweedehands. Welk onderdeel is precies het ventiel?

één jaar geleden

Menstruatie?

één jaar geleden

Reactie op Flevo

Ook een interessante tip! Mijn kolfapparaat is tweedehands. Welk onderdeel ...
Ik heb een youha handsfree kolf en er zaten al extra ventielen bij om te vervangen. Als je kolf tweedehands is kan het ook zo zijn dat de motor minder sterk is geworden.