7 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde kleine word a.s donderdag 1. Ik heb half volle melk wel al slokjes gegeven. In een beker van nuby met rietje gaat wel erg goed. Gezien me kleine nog steeds erg gek is op ze melk wil ik denk ik nutrilon ernaast houden. Voor als we bijv weggaan. Lekker warme melk te kunnen geven. Hij geniet daarvan. Ook oefen ik af en toe in een plastic kinderbeker gaat goed wel wordt die vaak nat of kan ik dwijlen maja hij moet het leren 🤣

één jaar geleden

Deze gebruik ik

één jaar geleden

Hier is de kleine 11 maanden, en wij zijn gewoon begonnen met melk in een beter tijdens het brood lijkt het heerlijk te vinden. Nu nog ter vervanging van niks of ipv de beker water.

één jaar geleden

Hier gewoon lekker een flesje halfvolle melk voordat hij naar bed gaat. Wij geven het gewoon nog in een fles. Hij kan absoluut nog niet dusdanig goed drinken uit een beker dat hij die zo even leegdrinkt. Zie daar ook geen meerwaarde van in 😅 Hij heeft wel een tuitbeker water staan waar hij gedurende de dag uit drinkt.

één jaar geleden

Reactie op Gigix

Hier gewoon lekker een flesje halfvolle melk voordat hij naar bed gaat. Wij ...
Dit is ook mijn ervaring. Bij mn dochter liet ik het gaan. Die dronk alleen uit de tuitbeker en gewone beker maar heel weinig. Overdag bied ik 1x een fles thee of melk aan. Van ongeveer 150ml. Meestal drinkt hij die in 1x leeg. Dus gewoon lekker een fles aanbieden. Als je dat fijn vind. Drinken ze goed en voldoende uit een beker zou ik de fles laten gaan. Ze moeten ook niet tot in het oneindige een fles krijgen.

één jaar geleden

Ik volg mee. Vandaag ook dat advies gekregen maar ze krijgt nu voor het slapen 240+8 melk. Ik voel een drempel om dit te minderen Ivm angst dat ze s’ nachts honger krijgt.. iemand ervaring? Hoeveel gewone melk geven jullie?

één jaar geleden

Reactie op Gigix

Hier gewoon lekker een flesje halfvolle melk voordat hij naar bed gaat. Wij ...
Cb gaf trouwens aan dat ze willen dat je zo snel mogelijk van de fles af bent ivm het gebit. Dus ik denk vandaar een beker.. Naja die paar maanden nog melk uit een fles en ondertussen oefenen met een beker zal ook wel meevallen denk ik dan 🫣