7 Reacties
één jaar geleden
Hier wel 1 die zijn kleding vaak niet aan wil. Als we binnen zijn en het is niet te koud, vind ik het op zich geen probleem. Als het te koud is, krijgt hij minimaal een romper en een truitje aan. Eventueel sokken. Zijn broek wil hij altijd als eerste uit, dus dit accepteert hij meestal nog wel, haha.
Zijn pamper krijgt hij niet uit, dat scheelt een hoop zooi 😅
één jaar geleden
Reactie op NvSdB91
Hier wel 1 die zijn kleding vaak niet aan wil. Als we binnen zijn en het is ...
die gaan blij zijn day het zomer is 🤣
één jaar geleden
😂 hij heeft wel gevoel voor humor. Geen herkenning maar wel een tip misschien. Een wasbare luier, of minimaal een overbroekje met drukknoopjes, het zou mij verbazen als hij die open krijgt!
één jaar geleden
Ja jammer dan toch? Ik wil ook wel eens iets niet. Met romper eroverheen lijkt me niet dat hij de luier uit kan krijgen
één jaar geleden
Ik denk dat ik toch gewoon kleding en een luier zou forceren. Het is gewoon geen goede optie toch, geen kleding aan in de winter en geen luier aan als je nog niet zindelijk bent. Onze dochter heeft ook wel eens tegengestribbeld bij het aandoen van een luier of broek, maar dan ga ik toch gewoon door. 🤷🏻♀️ Natuurlijk luister ik meestal naar wat ze wel en niet wil, maar soms moeten dingen gewoon.
één jaar geleden
Reactie op Ronald en Marit
Ik denk dat ik toch gewoon kleding en een luier zou forceren. Het is gewoon ...
ik ga natuurlijk ook door maar soms voor ik hem in bad steek laat ik hem even rondlopen en dan is hij zo in zijn nopjes 😀