8 Reacties
één jaar geleden
Hoe bedoel je precies? Krijg je een paniekaanval doordat zij het op een gillen zet of doet zij dat nav jou paniekaanval?
één jaar geleden
Reactie op Minimi 1 En 2
Hoe bedoel je precies? Krijg je een paniekaanval doordat zij het op een gil ...
Oh sorry voor de verwarring nee ik krijg dat doordat zij begint met gillen.. ze was een huilbaby ik ben bang dat het daarmee te maken heeft dat ik daar nu zo op reageer?
één jaar geleden
Reactie op juffie92
Hoi,
Wat knap dat je deze vraag stelt!
Onze zoon was ook een huilbaby en i ...
Oh dat is misschien een goede! Ik vind het zo vreselijk zielig voor haar maar ik moet zelf vaak ook huilen omdat ik zo erg in paniek raak.. heel stom
één jaar geleden
Ii zou je zeker een bezoekje aan de poh ggz adviseren. Die kan je helpen en zo nodig doorverwijzen naar een psycholoog. Het is helemaal niet erg of raar dat je zo reageert, natuurlijke reactie van je lichaam. Maar er is ook relatief makkelijk iets aan te doen. Erkennen en delen is de eerste stap, dus je bent goed op weg 💪
één jaar geleden
Reactie op Ber22
Ii zou je zeker een bezoekje aan de poh ggz adviseren. Die kan je helpen en ...
Dankjewel voor je fijne reactie, ik ga er van de week achteraan ❤️
één jaar geleden
Ah oké, nu snap ik je. Ik weet zelf wat paniekaanvallen zijn helaas, maar niet door een huilbaby. Ik zou idd ook hulp van buitenaf zoeken. Emdr idd en/of kinesioloog (deze heeft bij mij erg geholpen om de stress uit mijn lijf te krijgen). Hoe is het nu met je dochterje? Anders zou ik voor haar ook hulp zoeken, ivm de oorzaak van het huilen, misschien een osteopaat oid.
één jaar geleden
Reactie op inmayimamom
Oh dat is misschien een goede! Ik vind het zo vreselijk zielig voor haar ma ...
Lieve inmayimamom het is helemaal niet stom! Is een reactie op een hele heftige tijd! Hier ook een zoontje die de eerste weken/maanden zo intens veel gehuild heeft van de pijn die hij had door reflux door koemelkallergie! Periode van 24/7 echt moeten dragen konden hem niet neerleggen! Dus we hebben shifts gedraaid maar deze periode heeft voor mij ook gezorgd dat als hij nu dus heel erg gaat huilen ineens dat ik ook een paniekaanval krijg!
Ga hier ook emdr voor krijgen!
Wil met mijn bericht laten weten dat het dus een reactie is op een zware periode en dat het verstandig is daar wel iets sand te gaan doen! Anders blijft dit zo heftig voor je!!
Hoop dat je in de toekomst de paniekaanvallen niet meer zal krijgen!!🙏🏻🙏🏻