5 Reacties

één jaar geleden

Heb dit net na de geboorte van mn dochter gehad. Ben zelf bij de handenfysio geweest en heb een brace gehad. Aangezien dat niet voldoende hielp heb ik na 6 weken behandeling een spuit laten zetten.

één jaar geleden

Niet op die plek, wel rond de elleboog ook peesirritatie, ontzettend vervelend en pijnlijk. Maar rustig aan doen met 2 kleintjes lukt niet echt nee idd. Bij mij speelt het de ene keer meer op dan de andere keer. Hoe is dat bij jou?

één jaar geleden

Hoi! Ik heb hier ook al heel lang last van ... Eerst handfysio en brace en uiteindelijk spuit erin gehad dat hielp wel heel goed voor 3 maanden ofzo en nu is het weer terug... Ben blij als mijn zoontje kan lopen en ik hem niet steeds meer hoef te tillen!

één jaar geleden

Ik heb dit ook (gehad). Eerst met een brace gelopen van de fysio, dit werkte niet voldoende. Toen een aangemeten spalk via een handkliniek en vervolgens een spuit. Geen pretje, maar bij mij geeft het wel geholpen. Ik kreeg nog wat tips over hoe je je pees kon ontlasten door anders de borden uit de kast te pakken en op een andere manier een boterham te smeren. Ja dat werkt hier echt niet en inderdaad, een kind moet je toch af en toe tillen! Heel af en toe doe ik 's nachts de spalk nog om, om de pees wat rust te geven. Lang verhaal kort: ik denk dat je er met alleen rust houden niet komt. Wellicht even kijken of er bij jou in de buurt ook een handkliniek zit? Succes! 🍀

één jaar geleden

Ik had het gelijk na de bevalling in beide polsen. Hierdoor kon ik mijn dochter niet goed verzorgen. Enige wat hielp waren injecties. Daarna nog handtherapie voor het juist gebruiken van de polsen en trainen. Nu meer dan een jaar later. Nu nog wel irritatie/verzwakking, ook door hypermobiliteit, maar geen Quervain meer. Ik gebruik af en toe een brace. Je kunt ook zoeken op Quervain op dit forum. Er zijn meer topics over.