9 Reacties

één jaar geleden

Is dit groen of grijs

één jaar geleden

Dit ziet er op mijn telefoon 😅 redelijk normaal uit, nu zou het kunnen dat je kindje wat minder vocht heeft binnen gekregen dan normaal gewend is waardoor het wat dikker word. Als het dikker word, dan kan het zich ophopen (waardoor kans op verstopping) en dit maakt de kleur anders. Waarschijnlijk als je meer vocht (of weer bv) gaat geven, zal dit weer anders zijn. 😊 ook als ze vastere voeding gaan eten word de kleur anders. Als het inderdaad echt grijs is (niet te onderscheiden van de kleur van restafval zakken, regenpijp kleur etc) of groen (als in bijna fluorescerend) dan moet je aan de bel trekken.

één jaar geleden

Bij twijfels even je huisarts bellen?

één jaar geleden

Zo ziet het bij ons er ook uit. Zie er niks geks in

één jaar geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook vaak. Iets meer drinken aanbieden over de dag. Heeft je kindje toen gewisseld van borstvoeding naar flesvoeding? Dat kn namelijk ook de reden zijn

één jaar geleden

Reactie op ancm

Mijn dochtertje heeft dit ook vaak. Iets meer drinken aanbieden over de dag ...
Ja klopt omdat ik geen voorraad aan bv had heb ik haar 2 maal kunstvoeding Hipp aangeboden en dat heeft ze netjes gedronken normaal oogt haar poep meer groen oranje vandaar en het stonk zooo erg dat ik dacht ze zou toch niks van narcose of medicatie van mij binnen hebben. Vandaar de paniek

één jaar geleden

Reactie op annetobe

Ja klopt omdat ik geen voorraad aan bv had heb ik haar 2 maal kunstvoeding ...
Ik denk dat het dan is omdat ze even kunstvoeding heeft gehad. Vaak word de poep dan een andere kleur. De darmen moeten wennen aan andere voeding. Ik zie niks raars aan de poep. Mijn dochtertje heeft zelf de raarste contstructies geuren en kleuren. Ik zou me om die kleur geen zorgen maken. Alleen iets meer water aanbieden. Het lijkt namelijk een beetje dik.

één jaar geleden

Reactie op ancm

Ik denk dat het dan is omdat ze even kunstvoeding heeft gehad. Vaak word de ...
Isgoed, klopt ze drinkt bijna niks qua water, ik bied het haar wel steeds aan maar helaas wilt het er niet in, soms met een drupje ranja of appelsap 🤞🏼 thanks voor de tip

één jaar geleden

Reactie op annetobe

Isgoed, klopt ze drinkt bijna niks qua water, ik bied het haar wel steeds a ...
Mijn dochtertje krijgt slimpie limonade ( word ook in ziekenhuizen gegeven) de aardbei watermeloen is hier de grote favoriet. Het is ook suikervrij. Misschien vind ze die ook erg lekker ?