Heeyy liefste moeders, ik ben ruim.10 maande geleden van bevallen van een lief meisje. De eerste 2 maanden ging het goed. Ik voelde me echt heel goed. Ik was moe en slapeloosheid tot de macht 10 maar geestelijk/ mentaal gewoon oké. Het begon na 8 weken. Ik dacht dat het lag aan thuisblijven dus heb me direct gemeld om te werken en opleiding.....eindstand werd het me te zwaar en ben ik tot nu toe in overlevingmodus. Baby slaapt nog altijd niet door. Gemiddeld 3x eruit en borstvoeding...flesje weigert ze. Mijn doet verder niks in huis en voor de zorg van de baby. Ook de nachten nooit eruit geweest. Wel neemt hij haar ff uurtje mee naar de skoonouders. Maar het wordt me nu allemaal teveel. Opleiding kan ik niet meer doen. Werken is dan wel m'n afleiding. Maar ben zo prikkelbaar en geïrriteerd op alles en iedereen. Ook op m'n man steeds vaker. Ben gewoon moe
.. geen zin om de deur uit te gaan en iets voor mezelf te doen. Uiterlijk doe ik sws niks meer aan. Voor.kn man is het allemaal wel chill. Lekker gamen elke avond. Biosje met vrienden. Feestje,voetbal en ja lekker naar de kapper gaan. Ik gun het hem.wel hoor nu lijkt het alsof ik dat niet wil. Hij werkt keihard en ons meisje wilt alleen mama. Ik weet niet maar ben er echt doorheen. Vandaag zo'n down dagje. Morgen ben ik waarschijnlijk weer normaal is alles weer koek en ei. Maar dag later weer down. En alles wat m'n skoonma zegt en doet kan ik.ff niet hebben....van niemand....iemand die zich ook zo voelt na de bevalling?