8 Reacties

4 jaar geleden

Kan denk ik met 1x geen kwaad zou voor de zekerheid met je huisarts overleggen kijk maar eens op apotheek.nu

4 jaar geleden

NL

4 jaar geleden

Misschien geeft dit je geruststelling

4 jaar geleden

Even overleggen met je verloskundige!

4 jaar geleden

Ik check altijd even de kennisbank van moedersvoormorgen.nl en daar staat inderdaad dat er onvoldoende onderzoek naar de werkzame stof in Primatour is gedaan. (Zie link hieronder) Ik denk overigens niet dat één keer kwaad kan hoor, ik neem aan dat je nog maar een paar weken zwanger bent? Dan geef je sws nog geen stoffen door via de placenta namelijk. Zou je verloskundige even bellen, die kan je beter geruststellen dan wij :) Misschien vind je het wel handig om te weten dat je oa via deze site kan checken hoe het zit met medicijnen. Bij twijfel of voor de zekerheid bel ik wel een huisarts hoor. https://www.lareb.nl/tis-knowledge-screen?id=80&page=1&searchArray=Primatour&pregnancy=true&breastfeeding=true&name=Meclozine%20en%20andere%20antihistaminica%20bij%20misselijkheid%20tijdens%20de%20zwangerschap

4 jaar geleden

Ik ben bij mijn oudste onder volledige narcose geweest, wist nog niet dat ik zwanger was. Hoever was je toen?

4 jaar geleden

Ik was ongeveer 7/8 weken... bedankt allemaal ❤