11 Reacties
één jaar geleden
Eet hij toevallig dagelijks van die maïsstengels? Ik heb het idee dat mijn dochter daar moeilijke stoelgang van krijgt. En heb er meerdere moeders over gehoord..
één jaar geleden
Onze dochter had dit ook… nog soms als ze weinig eet. Met name pruimen en linzen werken hier goed.
Wat ik deed als het eruit moest en ze huilde, van die Weleda Pyreneeën olie. Dat is eigenlijk voor jezelf om scheuren te voorkomen. Dat druppel ik dan er beetje op, verzacht het eruit komen enigszins
één jaar geleden
Reactie op vbhchjvfghvhvc
Drinkt hij voldoende?
Hij krijgt dit toch voldoende aangeboden en drinkt dan wel.
één jaar geleden
Reactie op maaikezers
Eet hij toevallig dagelijks van die maïsstengels? Ik heb het idee dat mijn ...
Die eet dat wel eens. Misschien dat ook al eens laten,
één jaar geleden
Ohh dit klinkt heel herkenbaar! Ons zoontje had precies hetzelfde, elke keer als hij moest poepen dan gierde hij het uit van de pijn. We zijn hiervoor bij een kinderarts geweest, zij heeft ons eerst lactulose voorgeschreven en hij krijgt nu al een hele poosje zakjes door zijn fles in de ochtend (forlax heet dat). Je zou hem ook pruimen kunnen geven. Sterkte!
één jaar geleden
Als een moeder van een peuter met poepangst adviseer ik je om niet te veel tips uit te proberen voordat je naar de huisarts gaat. Mijn zoontje krijgt pas sinds hij 2 is van die zakjes en dit is achteraf veel te laat geweest en die zakjes mogen vanaf 1 jaar. Ik zou maandag een afspraak maken voor een klysma en vanaf die dag ook zakjes vragen. Ben er achteraf niet tevreden mee dat ik er zelf zo lang mee heb gewacht, vandaar mijn goed bedoeld advies.
één jaar geleden
Mijn zoontje heeft dit vanaf geboorte al! Nu 1 jaar en nog!😭 zo hartverscheurend! Zelf door dagelijks forlax heeft hij nog vaak obstipatie en vaak geven we dan 1 of 2x van die knijpfruit pruimen echt alleen pruimen smaak en dat wekt het toch vaak op en kan het weer even een paar dagen goed gaan!!
Probeer dus pruimenmoes en evt verwijzing kinderarts!! Hoop dat hij snel weer normale stoelgang krijgt!!🙏🏻🙏🏻