15 Reacties

3 jaar geleden

Wel open. 10 daagjes oud. Niks gebeurt

3 jaar geleden

Ik heb ook kleine van mij bij ons op De kamer in een co sleeper. Hij is 3 weken oud. Heb ons raam gewoon een stukje open. Niks aan de hand ook hier. Morgen zag ik word ook heel warm word 28 graden . Ik weet ook echt niet wat ik m aantrekken moet

3 jaar geleden

Ik zit momenteel met exact deze vraag. Het is hier behoorlijk aan de temperatuur in huis. Dus ja wat doe ik haar dan aan en wel of geen raam open. Mijn meisje is 3 weken.

3 jaar geleden

Raam open alleen zorgen dat het niet tocht

3 jaar geleden

Raam open en zorgen dat het niet tocht. Frisse lucht/ventilatie is juist gezond. Ikzelf heb onze slaapkamer deur ook open staan zodat het kan 'luchten' Het is ook heel lastig met die kleintjes. Ik vroeg mijzelf ook steed af 'is het niet te warm of juist te koud' en met die warmte en wat kleed je ze dan!? 🤷‍♀️ Mijn kraamverzorgende gaf ons de tip: Als je het zelf warm hebt, dan heeft je baby het ook warm en andersom. Ook adviseerde ze om te peilen in het nekje. Daar kun je voelen of je kindje het warm/koud heeft.

3 jaar geleden

Hier raam gewoon open. Is hier binnen en buiten ook warm (limburg) m'n zoontje heeft het ook snel warm en houdt zich sinds de 1e week al op temperatuur. Draagt nu vooral romper korte mouw (zaterdag is hij 4 weken)

3 jaar geleden

Hier dicht. Maar is niet vanwege de warnte, maar muggen 😊

3 jaar geleden

Die muggen zoo vervelend. Maar alles pot dicht is helaas niet de oplossing, we hebben het hier heel snel erg warm. De muggen hebben het wel gemunt op onze zoon. Weet alleen wat te doen (moet nog zo een bamboe bestellen)

3 jaar geleden

Ons zoontje is ook 4 weken en slaapt ook in de co-sleeper naast mij. Raam is bij ons dag en nacht open. Raam is wel aan de andere kant van het bed bij ons dus de co-sleeper staat niet onder het raam alsware. Hij slaapt in zijn rompertje, inbakerzak en een fleecedekentje erover, en heeft het niet koud (zeer warmbloedige baby😂)

3 jaar geleden

Mijn baby is een koukleum, heb de eerste weken geen raam open gehad, wel de slaapkamerdeur. Nu (6 weken) staat er een raam open. Voor de voeding check ik haar nekje en doe dan evt een extra dekentje over haar heen na het voeden. Ik vind frisse lucht wel belangrijk en zelf ook fijner slapen

3 jaar geleden

Bij ons stond vanaf dag 1 het raam al op een kier, standaard eigenlijk. De wieg staat wel aan de andere kant van de kamer. Er is nooit iets aan de hand geweest. Dat raam moet echt open want anders krijg ik zo hoofdpijn zonder frisse lucht 😅

3 jaar geleden

Bij mijn zoontje van 4 weken nu wel het raam open. Met dit warme weer komt hij vaker voor een voeding, ook 's nachts. Kan hem zo goed in de gaten houden. Cosleeper staat wel aan de andere kant van de kamer dan het raam.

3 jaar geleden

Wij hebben standaard het raam open staan .. en nu slapen we tijdelijk op zolder, nou echt niet dat ik zonder raam open ga slapen 🙈 dat trek klik niet 😅

3 jaar geleden

Gewoon open zetten doen wij ook. Als je buite wandeld ligge ze toch ook in de buitenlucht. Als t maar niet tocht 😊

3 jaar geleden

Wij houden het raam open voor ons zoontje van een maand. Frisse lucht is heel goed boor baby’s en het is ook goed dat de kamer wat koeler is dan juist heel warm. Inmiddels kan je kleintje zijn temperatuur goed zelf regelen en het is makkelijker voor hem om warmte kwijt te kunnen aan een koele kamer dan aan een warme kamer. Vannacht was de nacht een stuk kouder, toen sliep onze zoon alleen in een rompertje met korte mouwen onder een lakentje en gehaakte deken. Gisteren was de nacht juist heel warm. Toen hebben we geen dekentje gebruikt. Het is een beetje aanvoelen, maar zo lang het nekje warm aanvoelt is er niet veel aan de hand ☺️