8 Reacties

één jaar geleden

Hier ook een zoontje van 16 maanden, eet niet echt geweldig. Lijkt wel echt honger te hebben maar na een paar happen heeft hij er geen zin meer in. We zijn net op vakantie geweest voor 2 weken. Wat er wel in ging was; flesjes melk! banaan, avocado, koekjes en rozijntjes. Soms paar hapjes brood. Maar we hebben vandaag een goede dag gehad. At goed mee. Denk dat het een fase is. Hij heeft ook zoveel nieuwe tandjes/kiezen erbij gekregen. Denk zolang ze voldoende drinken, poep/plas luiers hebben moet t goed zijn.

één jaar geleden

Alsof je het gedrag van mijn zoon van bijna 16 maanden beschrijft! Hij kan inderdaad ook huilen en wild doen en gooit ook eten op de grond. Soms wil hij zelf eten, soms alleen als hij het van mij krijgt, dan weer alleen van mijn man.... en hij heeft ook weer avonden dat hij gewoon prima eet. Heel herkenbaar dus.

één jaar geleden

Hier ook van dat!

één jaar geleden

Bedankt, ik had al een vermoeden dat dit een fase is. Ik word wel een beetje moe van al die fases zeg😅

één jaar geleden

Hier precies t zelfde is echt dramatisch met avond eten. Als ik t minder aandacht geef lijkt t hier wel wat te minderen overigens, maar ik word ook moe van deze fase.

één jaar geleden

Hier momenteel precies het zelfde… denk indd een fase

één jaar geleden

Zelf doen.. geef hem een lepel of wat droge pasta en tussendoor happen erin. Of afleiden met een speeltje werkt hier ook.

één jaar geleden

Bij ons helpt een bordje met verschillende vakjes. Geen idee of dit andere kan helpen, maar wilde het toch graag delen. In alle vakjes wat anders neerleggen en vooral zelf laten eten… dat is wat hier helpt. Succes 🥰