10 Reacties

één jaar geleden

Ehhh een familielid ? Vrienden met kinderen

één jaar geleden

Tuincentrum? Zijn overal nu wel kerstshows

één jaar geleden

Wij zijn vandaag naar het Nijntje museum geweest met onze dochter van 1,5. Superleuk! (Wel van tevoren reserveren op de site)

één jaar geleden

Reactie op KimberleyTE

Tuincentrum? Zijn overal nu wel kerstshows
Ja goede gratis tip.. in Duiven is hij echt gigantisch. Wel mega druk, zelfs op maandag. Bibliotheek kan ook. Heb je een kinderhoekje waar ze zich kan vermaken en weer nieuwe boekjes voor thuis

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Wij zijn vandaag naar het Nijntje museum geweest met onze dochter van 1,5. ...
Is dit voor die leeftijd ook al echt leuk? Mijn zoontje vindt Nijntje heel leuk, maar ik twijfel of hij al iets heeft aan het museum

één jaar geleden

Reactie op SuzanC

Is dit voor die leeftijd ook al echt leuk? Mijn zoontje vindt Nijntje heel ...
Ja! Ik was ook bang dat ze misschien nog iets te klein zou zijn maar toen we er eenmaal waren vond ik dat helemaal niet. ze kon nog niet alles (het moet natuurlijk ook leuk zijn voor wat oudere kindjes) maar er waren echt al genoeg dingen die ze kon doen. Het heet een museum maar ze mogen overal aanzitten en kunnen gewoon lekker spelen het is helemaal ingesteld op kleine kinderen. Ze vond het wel super vermoeiend.

één jaar geleden

Hier had ik hem laatst in de zandbak gezet met de parasol erboven 😂 Hij MOEST gewoon naar buiten!

één jaar geleden

Naar buiten, regenpak aan en stampen in de plassen

één jaar geleden

Reactie op SuzanC

Is dit voor die leeftijd ook al echt leuk? Mijn zoontje vindt Nijntje heel ...
Jaaaa is heel leuk!! Wij zijn nu al 2x geweest. Het is wel een must dat je kindje kan lopen. Maar oh wat is het leuk. Het is juist gemaakt voor de kleintjes. Het is meer een speelmuseum. In Den Haag heb je ook het kinderboekenmuseum. Dat is ook heel erg leuk.

één jaar geleden

Binnen speeltuin. Vind me zoon1,5 geweldig