3 Reacties

één jaar geleden

Bijna 1? Ik verwacht dat je te maken hebt met slaapregressie/verlatingsangst. Gaat gelukkig vanzelf weer over. Valt ze wel bij jou in slaap? Ik heb uren lang op bed gezeten en gewacht tot mijn twins in slaap vielen, wanneer ze in hun diepe slaap waren kon ik ze makkelijk overleggen in hun eigen bedje en sliepen ze goed verder. Lekker knuffelen en wiegen tot ze in slaap valt en dan wegleggen is mijn tip. Ik snap dat het soms lastig is, vooral wanneer je nog de boel wil opruimen enzo. Ik heb me er maar aan over gegeven of laat mijn man het doen. We zijn inmiddels een week of 3 verder en het gaat nu weer goed en ze vallen weer zelfstandig in slaap! Komt goed mama!

één jaar geleden

Misschien is de slaapwikkel van snoozzz ook iets voor jullie? Wij gebruiken dat tegen het rollen en zitten s nachts, omdat hij dan inderdaad ook heel hard ging huilen tot de we hem weer op zn rug legden 😅

één jaar geleden

Klinkt als slaapregressie! Hebben wij ook een aantal dagen gehad, precies dit was je beschrijft! Inmiddels alles weer terug naar normaal :)