Hoi allemaal,
Mijn dochter van bijna 1 jaar slaapt vanaf ze een maand of 4 oud was hartstikke goed. Valt altijd rustig zelf in slaap en ook ‘s nachts komt ze niet vaak.
Sinds een week of twee draait ze echter zodra ik haar kamer uitloop naar haar buik waarop ze het op een krijsen zet. Als ik haar weer op haar rug leg, ligt ze rustig en begint met haar knuffeltje te friemelen zoals altijd, totdat ik me omdraai om weg te lopen. Ze draait gelijk en raakt overstuur (of andersom). Zolang ik in de kamer blijf, blijft ze rustig liggen of als ze denkt dat ik in de kamer blijf en vervolgens wegsluip.. Geen doen natuurlijk want dit wegsluipen is zo makkelijk nog niet. ;) Ondanks ze heel moe is, ben ik zo een uur bezig voordat ze keer rustig ligt en in slaapt valt. Ben soms wel 20 keer heen en weer aan het lopen maar weet niet meer waar ik goed aan doe. Ze draait ‘s nachts ook wel, maar als ik haar dan omdraai valt ze vaak wel terug in slaap. In de ochtend moet ik meestal ook vroeger naar haar toe dan voorheen omdat ze huilend op haar buik ligt, terwijl ze eerder altijd rustig wakker op haar rug op me bleef wachten.
Ik probeer haar zo strak mogelijk in te stoppen en in haar dikkere slaapzak leek ze nog wat moeilijker om te draaien, maar daar wordt het nu echt wel wat te warm voor.
Herkent iemand dit en/of heeft iemand tips?