12 Reacties
4 jaar geleden
De overslagrompers van zeeman! Heb witte en paar gekleurde. En 50 en 56 lange mouw. Kan altijd nog korte mouw bijhalen.
4 jaar geleden
Ik heb 4 overslag meegroeirompers maat 50, lange mouw (die kunnen straks dus ook met maat 56 mee) in 2 effen kleuren en twee met printjes.
Dan hebben we in 50/56 nog 2 witte met lange mouwen, 2 printjes met lange mouwen en 6 met korte mouw in een kleurtje en 2 witte met korte mouw.
Ik denk dat we daar meer dan zat aan hebben.
4 jaar geleden
Overslagrompers kunnen wel fijn zijn bij een newborn. En waar ik tegenwoordig naar kijk is de stof : 95% katoen / 5% elastaan. Die zijn veel meer stretch. Vind ik persoonlijk wel fijn. Denk de kleur van de rompers is ieder zijn ding. Je ziet het toch niet onder de kleding. Mocht het warm worden kun je altijd leuke rompertjes met korte mouwen bijhalen 馃槉
4 jaar geleden
Rompers bij de C&A en zeeman gekocht. Allemaal korte mouwen want die zijn makkelijker aan te doen dan lange 馃檲. Dat was in ieder geval onze ervaring met de eerste 馃槉.
4 jaar geleden
Ik heb speciaal geen wit gekocht , zo moeilijk om uit te wassen als ze een 'accidentje' hebben 馃檲
4 jaar geleden
De rompers heb ik eigg heel basic gehouden ! Alle basic spulletjes heb ik heel basic gehouden vooral maar 50/56 zodat ik de meeste dingen gewoon samen in 1x in de was kan gooien ! Mooi wit allemaal
En daarnaast nog een paar leuke wat uk hier en daar ben tegen gekomen gekleurd maar tot nu niet meer dan 5 dacht ik.
Heb mezelf voorgenomen om niet veel uit te geven aan de eerste maanden omdat dat suoer snel gaat.
10 lange mouw wit
10 korte mouw wit
Alle doeken wit
4 jaar geleden
Ik heb maat 50/56 overslagrompers van de hema, meeste simpel effen kleur. Lange mouw en korte mouw.
Een maatje groter heb ik bij de c&a wel wat printjes uitgezocht met lange mouw, voor als hij van de zomer alleen een romper aan hoeft.
Geen idee of het zo werkt maar we gaan het zien :)
4 jaar geleden
Ik heb 10 lange en 10 korte mauwen rompers.
Hema en zeeman, want daar hoor ik de goede verhalen over.
Vindt het qua weer ook erg moeilijk. Want ja vorig jaar hadden we in mei nog sneeuw en paar dagen later liepen we in een t shirt rond 馃ぃ dat maakt het ook niet makkelijker.
Ik heb allemaal witte rompers. Voornamelijk omdat we nog meer kinderen zouden willen. En dan hebben we het neutrale maar vast in huis!