26 Reacties

2 jaar geleden

Ja

2 jaar geleden

Ja wel maar heel weinig diksap erin enkele druppels maar dan drinkt hij veel beter dan alleen water of thee

2 jaar geleden

Ja wel maar heel weinig diksap erin enkele druppels maar dan drinkt hij vee ...
Dan ben ik gelukkig niet de enige 😊, hihi X

2 jaar geleden

Ja hoor. Hij vindt het geweldig omdat net als zijn grote broer en zus met een rietje uit een beker te drinken 😉

2 jaar geleden

Nee zit echt super veel suikers in. Dus ik geef 0%suiker limonade. Heel licht aangemaakt.

2 jaar geleden

Nope, alleen water met n druppeltje citroen ofso erin

2 jaar geleden

Reactie op Jaroki

Ja hoor. Hij vindt het geweldig omdat net als zijn grote broer en zus met e ...
Maar aan mij heb je niet zoveel want wij doen wel meer dingen die heel slecht zouden zijn. maar gelukkig leven al onze 3 kinderen nog, geen overgewicht en (nog) geen andere rare dingen

2 jaar geleden

Reactie op Ourbabyjourney❤️

Dit is heel slecht voor de tandjes, het zuur van de citroen. Volwassenen zouden dit ook beter met een rietje moeten drinken 🙃 Geen diksap of limo hier trouwens. Ik geef thee of warm water.

2 jaar geleden

Reactie op Ourbabyjourney❤️

Ohnee doe dit niet zo slecht voor tanden!

2 jaar geleden

Roosvicee op aanraden van de kinderarts. Zitten vezels in die hem helpen met ontlasting. Daar heeft hij zo last van. Alleen zijn medicatie met een beetje roosvicee 30 cc per dag... Verder krijgt hij bv.

2 jaar geleden

Ik geef wel hele lichte diksap soms als hij slecht wil drinken.

2 jaar geleden

Reactie op chch1990

Ohnee doe dit niet zo slecht voor tanden!
Moeten ze wel al tandjes hebben!

2 jaar geleden

Nee alleen water in een 360 graden beker. Vind hij heerlijk. Wij drinken zelf ook alleen maar water dus vond dit een goede eigenschap om aan te leren!

2 jaar geleden

Nee, alleen water

2 jaar geleden

Reactie op Penc

Nee zit echt super veel suikers in. Dus ik geef 0%suiker limonade. Heel lic ...
Maar daar zitten weer zoetstoffen in.... Wij geven geen roosvicee aan onze baby. Onze oudste heeft tot hij anderhalf was überhaupt nooit zoiets gehad. Pas vanaf die tijd af en toe een beetje heeeeeeel licht aangemaakte limonade of flink verdund vruchtensap.

2 jaar geleden

Ja

2 jaar geleden

Af en toe diksap. Thee gruwelt hij van

2 jaar geleden

Ja hoor, diksap vind ze heerlijk! Of verse jus, aangemengd met water!

2 jaar geleden

Nee, wel soms wel een klein slokje van wat wij drinken om te proeven (water, thee soms vruchtensap). Ze drinkt nog vooral borstvoeding. 8 maanden nu. Roosvice en limonade ben ik van plan niet dagelijks aan te bieden ivm het gebit.

2 jaar geleden

Hier wel. Grote zus drinkt een beetje slimpie, omdat ze anders geen water drinkt. Dus deze kleine meid drinkt soms een slokje mee.