6 Reacties

24 dagen geleden

Goed de plas luiers in de gaten houden, en je gevoel blijven volgen. Als je het niet vertrouwd, dan gewoon aan de bel trekken. Kleine beetjes drinken geven. Heb je al ORS? Onze dochter heeft ook het Rota virus gehad. Echter was ze toen wel een stuk jonger (5 maanden).

24 dagen geleden

Heb ors maar dribkt hij niet.. heeft nu wel halve fles pap uit en wat water met smaakje en 1 boterham .. ineens vroeg hij er naar, mama blij uiteraard

24 dagen geleden

Reactie op Taikekevin

Heb ors maar dribkt hij niet.. heeft nu wel halve fles pap uit en wat wate ...
Ja snap ik! Vond het zelf toen ook erg pittige periode. Hield hier nog wel flink lang aan (onze dochter is uiteindelijk opgenomen). Als je het niet vertrouwd, dan laagdrempelig contact opnemen. Ik hoop dat het snel de goede kant op gaat!🥰❤️

24 dagen geleden

Reactie op KimberleyyB

Ja snap ik! Vond het zelf toen ook erg pittige periode. Hield hier nog wel ...
Ja, als hij echt niets meer drinkt en de plasluiers miniem zijn ga ik terug langs de kinderarts, blijkbaar duurt dat virus ook lang

24 dagen geleden

Reactie op Taikekevin

Ja, als hij echt niets meer drinkt en de plasluiers miniem zijn ga ik terug ...
Ja, het heeft hier ook echt lang geduurd, ook met het aansterken ervan. ❤️

20 dagen geleden

Ons zoontje van acht maanden heeft sinds vrijdag buikgriep. Overgeven , diarree en koorts. Overgeven is gestopt. Diarree niet zo zielig alles komt eruit. De hap zei tegen ons plasluiers controleren en kijken of hij alert is. Eventueel ors geven. Zo sneu om je kindje zo te zien.