20 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb 8 weken geleden een geplande keizersnede gehad. Ze hebben vier keer moeten prikken voordat die goed zat. Na die tijd wat last gehad van de plek zelf (gevoelig). Maar verder niks! Miss even contact opnemen en vragen? Ik heb geen idee hoor. 🙈

4 jaar geleden

6 weken geleden bevallen met rugprik en geen negatieve gevolgen ervaren. Algemeen heel tevreden over geweest!

4 jaar geleden

Oeh ja ik ook hele erge hoofdpijn! Plus die plek waar het gezet is doet echt heel veel pijn zeker aan het einde van de dag

4 jaar geleden

6 weken geleden bevallen. Elke dag nog veel hoofdpijn en pijn op de plek waar de prik gezet is. Al meerdere keren aan mijn man gevraagd om te kijken of het echt niet nog bont en blauw was, maar niks te zien natuurlijk🤣 Heb meer last van het herstellen van de ruggenprik dan van de knip die is gezet 🙈 Fijn om te lezen dat meerdere vrouwen dat hebben 🙈

4 jaar geleden

Oh nou ik ben ook 6 weken geleden bevallen en heb dagelijks hoofdpijn.. niet zo bij stil gestaan eigenlijk 😅

4 jaar geleden

Geen negatieve gevolgen. Eerste keer voor pijnstilling bij de weeën ging in 1x goed. Daarna op de OK voor een ks was het pas bij de 3de keer goed gegaan.

4 jaar geleden

Controle over scheetjes ontbrak bij mij ook. Weet niet of t door de ruggenprik komt of door de druk die ik heb gezet. Maar voor mij is het nu 7 weken geleden en het gaat steeds beter.

4 jaar geleden

Ik heb precies dezelfde klachten en ben 4 weken geleden bevallen. Ik heb nu een afspraak bij de bekkenbodem fysio staan, ik hoop dat ik meer controle krijg daar beneden.

4 jaar geleden

Ik ben 5 en een halve week geleden bevallen middels ks en ruggeprik en heb eigenlijk geen klachten…. 😬

4 jaar geleden

Geen klachten ervaren eigenlijk..

4 jaar geleden

Ik heb ook geen controle over scheetjes, maar ik heb geen ruggenprik gehad. Dus denk dat dat gewoon door de bevalling zelf komt.

4 jaar geleden

6 weken geleden bevallen met een ruggenprik, ik heb enkel wat beurse pijn gehad op de prikplek, verder niets. De controle die je beschrijft ligt aan je bekkenbodem spier en je anussluiter, dat komt door de druk die je bij een bevalling zet. Train je bekkenbodem en dan komt het snel goed!

4 jaar geleden

Oei, dat klinkt niet prettig! Zelf enkele dagen last gehad van hoofdpijn. Daarnaast regelmatig duizelig, maar dat laatste kan ook door suiker komen..

4 jaar geleden

Je klachten klinken als afkomstig van de bekkenbodem, zoals eerder ook al geschreven. Door de bevalling dus, niet door de ruggenprik. Die ruggenprik kan wel hoofdpijn veroorzaken, maar ook schommelingen in hormonen kunnen dat.

4 jaar geleden

Bijna 7 weken geleden bevallen en heb nog steeds last van de prikplek die beurs voelt. En aan het eind van de dag rugpijn 😔..

4 jaar geleden

Ik ben 7 weken geleden bevallen en ben toen drie keer geprikt. Ik heb dagelijks pijn in mijn rug met bukken. Kan onze dochter bijna niet uit haar wiegje tillen of erin liggen. Heel vervelend..

4 jaar geleden

Ken iemand die er een dwarslesie aan over heeft gehouden… ben “blij” dat ik geen ruggenprik hebt genomen, had er al mindere gedachten bij na mensen hun ervaringen

4 jaar geleden

Ik heb bij mijn 4 kinderen een ruggenprik gehad en nooit ergens last van gehad.

4 jaar geleden

Ik zou een afspraak maken bij een bekkenbodem fysio, ik ben ook na 6 weken geweest ter controle en er stond alles scheef :-(

4 jaar geleden

4 weken geleden bevallen heb er 2 gehad. Borstvoeding kwam gelijk op gang stoelgang totaal niet.. nu nog steeds met geluk om de dag.. soms ook verschrikkelijk pijn omdat ze groter zijn als voorheen en ik ze er haast niet uit krijg 😂 . Verder nergens last van